Checkin Geplaatst: 5 augustus 2008 Geplaatst: 5 augustus 2008 (aangepast) Wat is het verschil in DVB Newtec (QPSK) en DVB-S (QPSK) ? Ik kom dit tegen op Atlantic Bird 3 (5.0W) Digital Video Broadcast - Satelliet (DVB-S) DVB Newtec ????, heb je hier een speciale ontvanger voor nodig ? of heeft het met "Réception réservée aux réémetteurs TNT" te maken 1 maart 2014 aangepast door Michel Onduidelijke titel Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
DaVito Geplaatst: 5 augustus 2008 Geplaatst: 5 augustus 2008 Newtec is een merk dat onder andere dvb modems levert. zal waarschijnlijk om een datacarrier gaan. meestal kun je dat wel aan de symbolrate zien.
Alex1970 Geplaatst: 1 maart 2014 Geplaatst: 1 maart 2014 Wat is het verschil in DVB Newtec (QPSK) en DVB-S (QPSK) ? Ik kom dit tegen op Atlantic Bird 3 (5.0W) Digital Video Broadcast - Satelliet (DVB-S) DVB Newtec ????, heb je hier een speciale ontvanger voor nodig ? of heeft het met "Réception réservée aux réémetteurs TNT" te maken Oud onderwerp, maar het gaat om DVB uitzendingen bedoeld voor het aanleveren van signaal aan het DVB-T netwerk in Frankrijk (aldaar TNT genaamd). Geen dataverbindingen (in dit geval) dus. Zie het lijstje op King of Sat. Ik was ook benieuwd wat DVB Newtec inhoud en met wat Googelen kwam ik dus (o.a.) op dit topic uit. Ondanks dat dit topic al meer dan 5,5 jaar oud is, is er nog geen antwoord op de vraag van TS geweest. Misschien heb je dan die modems van Newtec er voor nodig. Ik vond hier en hier Newtec apparatuur, lijkt erop dat dat voor de professionele markt bedoeld is, dus Telco's, broadcasters, SNG e.d. Zal wel geen consumentenprijsje zijn.... Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen