Ga naar inhoud


Probleem Inverto, CI of CD-card ?


HenkRood

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Invertist
Origineel bericht van: HenkRood
PS2: Rob: jouw CAM [Matrix Revolutions-UCAS 3.1]is een andere dan de mijne? [Z-CAS MatrixCam Reborn]

Ja, volgens mij is dat een heel andere CAM.

Ik begrijp dat die jou UITSTEKEND bevalt, (ook uit andere berichten) in combinatie met (o.a.) de Inverto?
Én daarbij óók nog voordelig is?

Groet, Henk

Inverto IDL7000m PVR CD HD160GB|Firmw.1.4.214.103|

CImodule: AstonCrypt Dual CAM 1.07 [update: v.2.2300T]

Buiten gebruik ivm glasvezel: HomeCast / Triax60cm|CD Twin-DuoLNB 2x coaxkabel

Cogas-glasvezelbuitenaf/FiberNL=> nu Online.nl & Canal Digitaal SamsungTV-app.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb ook de Matrix Revolutions kaart met UCAS 3.1 sw erop en ik heb daar mijn tvvl kaart ingestoken en dit werkt redelijk vlot moet ik zeggen.

 

De zapsnelheid varieert wel soms bvb van één nr canvas direkt, als ik dan verder zap naar vtm heb ik zwart beeld, ga ik dan naar 2be dan krijg ik weer beeld en dan ga ik naar vtm en heb ik ook direkt beeld.

 

Enige wat mij een klein beetje tegenvalt is dat ik op de kanalen trace, france2 en 3 geen geluid heb.

 

Als ik mijn smartcard in mijn andere ontvanger steek zonder matrix dan heb ik wel beeld. Aangezien ik zelden tot nooit deze kanalen bekijk heb ik daar dan ook geen probleem mee.

 

Ik heb wel nog niks opgenomen met deze cam dus kan ook niet zeggen of dit goed zou lopen.

 

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...