Moderator ceesv Geplaatst: 6 augustus 2008 Moderator Geplaatst: 6 augustus 2008 Ik kom net tot de ontdekking, dat de bewerken functie van je posting op dit moment niet meer werkt. Was tot nu toe er een tiental minuten de mogelijkheid, veranderingen in je posting aan te brengen, krijg je nu meteen als melding dat de toegestande tijd overschreden is. Ook bij iemand andes op het board trof ik zo'n melding aan. Vraag, is dit een storing of is dit nieuw beleid van de mod'sß Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast MP4 Geplaatst: 6 augustus 2008 Geplaatst: 6 augustus 2008 Stel dat; Hoe kun jij weten dat bij iemand anders ook zo'n melding was? Dat is toch een persoonlijke mededeling op het moment van versturen?
Johan45 Geplaatst: 6 augustus 2008 Geplaatst: 6 augustus 2008 Nee, geen nieuw beleid. Als er meer meldingen komen moet Ron er maar even naar kijken. Vult u rustig aan !!!
Moderator ceesv Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Moderator Geplaatst: 6 augustus 2008 Johan, is er dan een fout in de board software, of moet ik op zoek gaan naar een bug in mijn computer? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
NINjak Geplaatst: 6 augustus 2008 Geplaatst: 6 augustus 2008 Wel een (te) snel beleid aangezien ik nog even wat typo's van een post wilde aanpassen, het was "net" gepost, maar dat kon al niet meer.
Moderator ceesv Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Moderator Geplaatst: 6 augustus 2008 Origineel bericht van: MP4 Stel dat; Hoe kun jij weten dat bij iemand anders ook zo'n melding was? Dat is toch een persoonlijke mededeling op het moment van versturen? Diegene kon zijn post niet meer veranderen en schreefin zijn 2e post, dat hij daarom een dubbele post maakte. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
hobsat Geplaatst: 6 augustus 2008 Geplaatst: 6 augustus 2008 Hetzelde viel mij vandaag ook op, ik wilde een typo aanpassen maar de tijd was direkt verstreken GREETZZ.HOBSAT -------------------- oost west, mij best. Xtrend ET8000 3x DVB-C
NINjak Geplaatst: 6 augustus 2008 Geplaatst: 6 augustus 2008 klik.. en ja kan helemaal niks meer aanpassen, zat nu helemaal geen tijd tussen! Anders was het wel een (te) snel beleid... maar goed zal idd. wel board probleempje zijn.
alejandro Geplaatst: 6 augustus 2008 Geplaatst: 6 augustus 2008 Wow, de tijd is al verstreken voordat ik dit bericht kan afmaken ik wilde namelijk zeggen dat................. Vastberaden, geen arrogantie!
Johan45 Geplaatst: 6 augustus 2008 Geplaatst: 6 augustus 2008 De vraag was of er nieuw beleid is ten aanzien van berichten bewerken. Dat is er dus niet..... Normaal gesproken zou er dus niets veranderd kunnen zijn. Maar misschien is er iets veranderd tijdens 'onderhoud.' Vult u rustig aan !!!
Johan45 Geplaatst: 6 augustus 2008 Geplaatst: 6 augustus 2008 Probleem is doorgegeven .... Geduld dus, misschien doet Ron nog iets anders dan Sat4all. Vult u rustig aan !!!
Johan45 Geplaatst: 6 augustus 2008 Geplaatst: 6 augustus 2008 Probleem kan nu even niet direkt verholpen worden. Maar morgen werkt het weer zoals voorheen. Vult u rustig aan !!!
alejandro Geplaatst: 6 augustus 2008 Geplaatst: 6 augustus 2008 Morgen wordt alles beter Vastberaden, geen arrogantie!
Gast hummiesat Geplaatst: 6 augustus 2008 Geplaatst: 6 augustus 2008 Ik ben niet de enige die dit probleem heeft zie ik. Maar goed, er wordt naar gekeken zie ik.
Johnnny1 Geplaatst: 6 augustus 2008 Geplaatst: 6 augustus 2008 Dus er voor zorgen dat als je post direct goed post zou ik zeggen Met Vriendelijke Groet, John
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen