Checkin Geplaatst: 6 augustus 2008 Geplaatst: 6 augustus 2008 Op de site van Visosat staat "ALIGNMENT SOFTWARE FOR BIG BISAT" Echter heb je hier login en password voor nodig ? iemand een ander oplossing ? Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Jan007 Geplaatst: 7 augustus 2008 Geplaatst: 7 augustus 2008 Heb een mail gestuurd naar Visiosat maar krijg geen login. Mijn verkoper (Fland******gital) heeft er geen. Wie kan helpen ?
Gast MP4 Geplaatst: 7 augustus 2008 Geplaatst: 7 augustus 2008 Weer een gevalleje garantie: Ze verkopen die schotel inclusief alles. Sleuteltje 13 zit er wel bij? Overde brug, die verkoper moet jou helpen.
boomer22 Geplaatst: 7 augustus 2008 Geplaatst: 7 augustus 2008 het is mij wel gelukt alles even invullen en bij kamer van koophandel een nepnummer gedaan maar even nog een andere vraag als alles heb ingevuld kun je het laatste briefje printen en daar staat bij mij rechtsonder 9.97 graden houd dat in dat de arm van de schotel 9.97 graden moet draaien boomer21
Gast MP4 Geplaatst: 7 augustus 2008 Geplaatst: 7 augustus 2008 Kamer van koophandel? Ik kan ook gewoon inloggen. heb een klein jaar geleden mij geregistreed en kreeg een compliment voor de belangstelling vanuit Cahors. Maar ik kan inloggen maar heb nog geen BigBisat..
gps Geplaatst: 7 augustus 2008 Geplaatst: 7 augustus 2008 Had het Checkin per pm doorgegeven, op een ander forum staat het vermeld:inlog:Pascal2-ww:LDM74
Jan007 Geplaatst: 8 augustus 2008 Geplaatst: 8 augustus 2008 Bedankt, login werkt. Bij het printen krijg ik niet de tekening te zien.
Jan007 Geplaatst: 8 augustus 2008 Geplaatst: 8 augustus 2008 Te vlug conclusie getrokken, tekening is wel te zien (Active-x).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen