napoli Geplaatst: 7 augustus 2008 Geplaatst: 7 augustus 2008 men zus heeft nog zon oude internet modem van planet.waarmee je kunt internetten en bellen we willen een draadloze router er tussen plaatsen omdat ze nu een laptop heeft. ik heb zon netgear draadloze modem van at home er tussen gedaan maar dat wil niet egt wrom ik weet het niet.nu men vraag wat is een goede oplossing voor zoiets . kan men eigenlijk wel een draadloze modem direct achter de modem van planet plaatsen. of kan iemand me het uitleggen hoe het wel moet bvd
napoli Geplaatst: 7 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2008 stom vam me maar ben je nu een router nodig of accespoint of haal ik nu alles door elkaar
Thomas2000 Geplaatst: 7 augustus 2008 Geplaatst: 7 augustus 2008 Ligt eraan of je modem routert. Als ie dat kan hebbie aan een accespoint genoeg. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Ome Merde Geplaatst: 8 augustus 2008 Geplaatst: 8 augustus 2008 een modem om te kunnen internetten en bellen. een speedtouch ? een experiabox ? beide zijn routers, een AP zou dan volstaan. een wireless router (die netgear) kan ook, ik zou hem dan wel ff resetten om die Ziggo-meuk er uit te krijgen, desnoods met een andere firmware (niet noodzakelijk, wel aan te raden). sluit je modem op een switchpoort van die Netgear aan et voila als je hem op de WAN poort aansluit, kan ook echter dien je er dan wel rekening mee te houden dat die Netgear in een andere IP-range moet zitten als je modem. denk ook ff aan DHCP server, 1 is "noodzakelijk", 2 is overkill merDe deze ruimte is te huur
Rekordc Geplaatst: 15 augustus 2008 Geplaatst: 15 augustus 2008 kpn (planet) internet en bellen modem heeft altijd een wifi ingebouwd. Rekordc Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi
Gast MP4 Geplaatst: 26 augustus 2008 Geplaatst: 26 augustus 2008 Kan ik dan mijn mooie B*lkin N modem te koop zetten? Wat heeft KPN voor modem in de race?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen