Gast Geplaatst: 8 april 2002 Geplaatst: 8 april 2002 Hoi allemaal, Ik heb een groot probleem: Met de originele canal digital kaart heb ik wel beeld op rtl, yorin e.d. maar GEEN beeld op ned. 1/3 en canal+ ; ik dacht eerst dat het aan de 'antenne'kabel lag, heb deze vervangen maar nog geen beeld (Ik heb ongeveer 4 minuten beeld gehad op alles en toen was het over; kabel vervangen en weer 4 min. beeld) Op de andere canaldigital zenders heb ik wel gewoon beeld (v8, yorin, rtl etc. etc.) Ook met de goldcard heb ik hetzelfde resultaat. Heb de firmware al vervangen (van V5 naar V7) maar steeds hetzelfde probleem; nadat ik alles heb losgekoppeld heb ik ca. 4 minuten beeld en daarna alleen af en toe een stilstaand of blokkerig beeld) signaalsterkte is ca. 3,5 (van de 5) en dus ook groen. WIE HEEFT ER EEN TIP VOOR MIJ???? Alvast bedankt!!
Gast Geplaatst: 9 april 2002 Geplaatst: 9 april 2002 je hebt je orginale kaart eens bewerkt. start up seca is niet goed. succe6
Gast Geplaatst: 9 april 2002 Geplaatst: 9 april 2002 Volgens mij heeft het niet met canal+ te maken (immers, op de goldcard is het precies hetzelfde) De originelekaart is nog nooit door mij bewerkt (zelfs niet uitgelezen) dus dat kan het ook niet zijn.. Marcel
Gast Geplaatst: 9 april 2002 Geplaatst: 9 april 2002 Wat is de grote van de schotel? Het wil dat een schotel van 80 cm de oplossing kan zijn. Sucses
Gast Geplaatst: 10 april 2002 Geplaatst: 10 april 2002 Kijk eens met menu 6,1 of je kaart nog wel up to date is. Zo niet probeer de kaart eens een half uur in de ontvanger te laten zitten terwijl deze op C+ of zo staat.
Gast Geplaatst: 12 april 2002 Geplaatst: 12 april 2002 Probeer ook eens KANALEN TOEVOEGEN menu 5 3 Niet kanalen installeren! Daarna als niet helpt c+ signaal laten sturen. Groet 777
Gast Geplaatst: 12 april 2002 Geplaatst: 12 april 2002 Dat had ik ook maar de nieuwe kanaal studio staat die op je decoder want als je cinema er nog op heb staan dan doet nederlandse zenders het niet Veel succes er mee Armando
Aanbevolen berichten