pukje Geplaatst: 19 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2008 HI ja goed opgemerkt ,maar die vraag had betrekking voor mij. Op de werk lokaties waar ik regelmatig ben heb ik b.v. nu wrt54g routers neer gezet met asterisk pbx software erin (dat werkt super). Dus op de lokaties van mijn werk logt mijn n95 automatisch op die wlan en ben dan normaal via het interne nummer overal/altijd bereikbaar. de wrt59g kastjes maken via iax2 verbinding met de hoofd voip server. Thuis staat ook ze een wrt54g Die opstellingen werken perfect.
Sverige Geplaatst: 20 augustus 2008 Geplaatst: 20 augustus 2008 Origineel bericht van: pukje Jij zegt dat je via wlan een sip verbinding met voipbusters maakt doe je dat direct (sip.voipbuster.com) of via een proxy zoals fring ? rechtstreeks... het werkt prima. Afhankelijk van de bestemming en zelfs binnen eenzelfde land kan de kwaliteit wel erg wisselen via voipbuster... maar ja... "gratis" bellen is ook wel wat - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen