Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik op een site een nieuw venster open dan wordt die altijd kleiner weergegeven waardoor ik ze altijd moet maximeren om ze goed te kunnen lezen.

Hoe kan ik instellen dat nieuwe vensters altijd als volledig scherm worden weergegeven?

Geplaatst:

niet op maximaliseren duwen maar helemaal uittrekken tot het maximale en dan sluiten. volgende keer moet hij dan op maximale grootte openen.

Geplaatst:

Het lukt niet.

Als ik vanuit Startpagina.nl bijv. Teletekst aanklik dan opent zich een kleiner venster. Trek ik het venster uit tot volledig scherm en sluit het dan verschijnt na het opnieuw openen weer een kleiner venster...

Geplaatst:

Heb je het scherm afgesloten via het kruisje (rechtsboven) of via File -> Exit?

Venster groot trekken en dan afsluiten via File -> Exit en daarna zou het goed moeten zijn.

Geplaatst:

Ik heb hetzelfde probleem, wat ik ook doe het blijft klein opstarten.

Ik heb nu iemaximizer24.exe en die zorgt ervoor dat alle websites automatisch groot openen. Misschien wat voor je ?

Geplaatst:

Kijk op de site van Kellys corner,

Klik

en zoek naar "Set Internet Explorer to Full Screen - Undo"

regel 231, kolom 2.

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11.

Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Con
Kijk op de site van Kellys corner,

Klik

en zoek naar "Set Internet Explorer to Full Screen - Undo"

regel 231, kolom 2.

HG CC

Supertip!!!! laugh

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]"FullScreen"="yes

Wat mij betreft word deze tip in de Windows Informatie Database geplaatst. Bedankt voor de tip Con. laugh

Met vriendelijke groet, Leo.

Geplaatst:

Ik schreef Kellys corner terwijl dat korner moest zijn.

Deze site biedt trouwens een overdosis aan reparatie en

cosmetische tips.

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11.

Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.

Geplaatst:

Het werkt nog steeds niet.

Als ik dat Fullscreen op YES zet dan komen de vensters nog steeds verkleind tevoorschijn. Het enige wat gebeurt is dat de menubalk aan de bovenkant van het scherm wegscrollt.

Proberen jullie het maar eens:

Ga naar startpagina.nl en klik dan in de rechterkolom op Teletekst. Hulde voor diegene die het voor elkaar krijgt dat het Teletekst-venster meteen gemaximaliseerd opent...

Geplaatst:

Oh bedoel je het op die manier. Ik, en ook anderen hier heb ik het gevoel, dachten dat je bedoelde dat als je IE gewoon opstart (icoon op desktop) dat je dan geen gemaximaliseerd venster krijgt. Tenminste daar zijn zo'n beetje alle mogelijke oplossingen die je tot nu toe gekregen hebt voor. Voor dit probleem weet ik zo gauw ook geen oplossing.

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Je kan de link aanklikken terwijl je SHIFT ingedrukt houdt, de link opent dan ook in een nieuw venster en gemaximaliseerd, het is wel alleen een extra toetsdrukje

Geplaatst:

Gebruik je IE 7?

'Tools - Internet Options - (Onderaan bij 'TABS') Settings'

Hier kun je verschillende dingen instellen mbt het openen van links. Als je het zo instelt dat hij het in een nieuwe TAB opent ipv een nieuw venster zal het altijd net zo groot zijn als je huidige IE venster is.

Anders lees ook deze even:

http://www.techsupportforum.com/microsof...small-size.html

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen