RAMPAPER Geplaatst: 8 augustus 2008 Geplaatst: 8 augustus 2008 heb een amilo 1536 en dez start niet op. diverse lampjes branden wel zoals, spanning, capslock, numlock maar de koeler draait niet. iemand een idee
paardengek Geplaatst: 9 augustus 2008 Geplaatst: 9 augustus 2008 Even gissen: Werkgeheugen SODIMM DDR2 stripjes niet goed in slot ? Geeft je laptop ook BIOS piepjes ? Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
RAMPAPER Geplaatst: 9 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 9 augustus 2008 nee geen piepjes, hij start gewoon niet door
Ome Merde Geplaatst: 9 augustus 2008 Geplaatst: 9 augustus 2008 haal de batterij er eens uit en probeer eens te booten met alleen een aangesloten adapter merDe deze ruimte is te huur
Gast ozzo Geplaatst: 9 augustus 2008 Geplaatst: 9 augustus 2008 Ik heb hier een lappie van Fujitsu Siemens die ook na het opstarten niets doet. Ik laat em dan gewoon aan staan totdat de cpu-fan aan gaat omdat ie toch warm wordt en daarna reboot ik. Dan start ie dus gewoon op. Ik denk dat er een onderbrekinkje ergens in een soldering zit ofzo en met warmte maakt ie dan weer contact. Probeer maar eens om hem een half uurtje aan te laten en wacht tot de cpufan aan gaat.
RAMPAPER Geplaatst: 9 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 9 augustus 2008 accu eruit en starten met de voedings kabel helpt niet, ga proberen wat ozzo zegt.
RAMPAPER Geplaatst: 9 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 9 augustus 2008 na anderhalf uur draait alleen de fan maar de harde schijf doet niks, bios start ook niet op.
Ome Merde Geplaatst: 10 augustus 2008 Geplaatst: 10 augustus 2008 wat soms wil helpen is het apparaat volledig demonteren en dan aanvuren, eens kijken wat er dan gebeurd. als ik het zo lees is de kans groot dat het mainboard naar z'n grootje is maar dit is op afstand moeilijk met zekerheid te zeggen. merDe deze ruimte is te huur
Hellum Geplaatst: 10 augustus 2008 Geplaatst: 10 augustus 2008 alles wat niet echt nodig is eruit halen, dan aanzetten is wat Merde bedoeld. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen