Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan iemand mij vertellen wat er waar is van de geruchten die ik hoor over een kaartwissel voor Sky UK/ROI? Ik heb een abo via de bekende dealer uit Ierland die met de noorderzon vertrokken lijkt te zijn en ben bang dat het beeld op zwart gaat als er een kaartwissel komt.

Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen

Geplaatst:

nog niets van gehoord en recent nog mijn abo gereactiveerd nadat op zwart door verlopen cc.

Was oorspronkelijk bediend door onze Ierse vriend en nu, na verkrijgen accountgegevens via Marty, op engelse dealer overgestapt en zonder problemen weer licht.

Als ze echt de buitenlanders willen uitzwieren moeten ze gewoon de buitenlandse cc uitzetten, maar dan verliezen ze ook veel inkomsten dus zal wel een papieren belofte zijn.

Geplaatst:

mag je als engels staatsburger dan in het buitenland weer geen abbo afsluiten? :?

en t zal idd wel een papieren belofte zijn ivm eventuele rechten die ze anders moeten gaan afdragen. buitenlandse kijkers compleet er uit gooien lijkt me geen goed plan he smile

Sky pakketten zijn al relatief prijzig >:)

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

Geplaatst:
Origineel bericht van: pietnoeck

Als ze echt de buitenlanders willen uitzwieren moeten ze gewoon de buitenlandse cc uitzetten

Zal ook niet helpen want dan koopt men gewoon een prepaid Visa of Mastercard uit Engeland.

Sony 46HX920 FullHD LED TV,

Humax iCord HD (320 GB)

Visiosat Bisat G4 Quadro

Geplaatst:

Hoi Allemaal,

Ik woon zelf in Engeland en heb een offcieel abo op Sky, heb niks vernomen van Sky zelf dat er een kaartwissel aan zit te komen, mocht ik wel iets van hun vernemen laat ik dat wel weten.

Ik kan evt proberen uit te vissen of de geruchten waar zijn.

Groeten

Mark

Geplaatst:

naar het schijnt zouden ze controles aan het uitvoeren zijn op elke partikulier die meer dan 10 kaartjes achter zijn naam zou hebben en die zouden er uit vliegen

grtz

Geplaatst:
Origineel bericht van: peken
zonder geld terug te betalen wel te verstaan

Ok dan ik vat em, dit betreft dus niet echt een kaartwissel dan maar zijn ze aan t opschonen, als dat teminste waar is, ik weet wel dat ze Premiere gaan overnemen, de opschoning had ik niet van gehoord om eerlijk te wezen maar zou makkelijk kunnen, zal navraag doen

Mark
  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen