jasper24 Geplaatst: 8 augustus 2008 Geplaatst: 8 augustus 2008 Ik krijg het niet voor elkaar om beeld te krijgen op NL1-HD Dvbviewer (laatste versie) technotrend S2-3200 budget ci vista ultimate Alle andere kanalen, waaronder diverse hd kanalen, draaien prima. NL1-hd geeft alleen geluid maar geen beeld Diverse codecs geprobeerd pdvd7 pdvd8 mainconcept Het lijkt mij geen codec probleem omdat andere kanalen het wel doen. ik heb de kanaal instelling vergeleken met Lyngsat het lijkt allemaal goed te staan. Wie kan mij helpen?
bob0r Geplaatst: 8 augustus 2008 Geplaatst: 8 augustus 2008 www.coreavc.com ook al geprobeerd? ook ffdshow (H.264 aanzetten) zou moeten werken. Op vista na heb ik zo goed als dezelfde apparatuur als jou. Heb je morgen nog geen beeld, dan ga ik kijken wat ik krijg met andere decoders. Wat bij mij altijd werkt: kanaal compleet wissen, dvbviewer uitzetten, transponder inscanner met transedit, en dat werkt alles meestal direct. !!geen URL in je handtekening!!
jasper24 Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 8 augustus 2008 transponder opnieuw gescand, geen resultaat. coreAVC geinstalleerd ook zonder resultaat. Geluid prima beeld blijft op zwart. Dvb source: Video State: no data / connected. Zit hier de fout?
jasper24 Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 8 augustus 2008 Met transedit getest; Op pid 516 ontvang hij wel data (17.9%)
bob0r Geplaatst: 9 augustus 2008 Geplaatst: 9 augustus 2008 Ja wat kan ik dan nog zeggen, software opnieuw installeren? Werkt deze: http://files.x264.nl/08-09_13-00-57_NL1_HD_NOS_Olympische_Spelen.ts ? Ik heb nu beeld en audio... en zeer hoge bitrate vanwege het water. Ik vind de kwaliteit echt bagger, maar dat zal wel aan mij liggen. !!geen URL in je handtekening!!
jasper24 Geplaatst: 10 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 10 augustus 2008 De ts file geeft even beeld maar het beeld blijft stil staan. Toch maar eens de software opnieuw installeren dan. dank voor je hulp tot zover
jasper24 Geplaatst: 10 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 10 augustus 2008 @bobOR Welke versie gebruik jij? ik gebruik dvbviewer pro 3.9.4.0.
jasper24 Geplaatst: 10 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 10 augustus 2008 ts file werkt nu wel. Maar nog steeds geen beeld op NL1-hd....... software opnieuw geinstalleerd, geen verandering.
Getyours2008 Geplaatst: 10 augustus 2008 Geplaatst: 10 augustus 2008 Gebruik dvbdream met coreavc of mediaportal met ffshow hebt het hier met beide werkend
Roobert Geplaatst: 12 augustus 2008 Geplaatst: 12 augustus 2008 Werkt hier prima met dvb viewer en Cyberlink 7. Eerst had ik ook problemen maar de schotel beter uitrichten en de zaak was opgelost. VU+ Duo, veruit het beste wat ik de laatste jaren gekocht heb. ET9000 uiteraard met OpenPli
bob0r Geplaatst: 13 augustus 2008 Geplaatst: 13 augustus 2008 Origineel bericht van: jasper24 @bobOR Welke versie gebruik jij? ik gebruik dvbviewer pro 3.9.4.0. Yup zelfde versie. !!geen URL in je handtekening!!
jasper24 Geplaatst: 13 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2008 Vandaag geprobeerd schotel af beter af te stellen. Met name de lnb. Ik kom tot 52% signaal in dvbviewer. nog steeds alleen geluid geen beeld dvb source zegt nog steeds: Video State: no data / connected Met Transedit lijkt er wel signaal te zitten op pid 516, wanneer ik dit opneem kan ik het niet afspelen. Geprobeerd het kanaal te scannen in dreamdvb; kanhet kanaal niet vinden. Ik weet het niet meer iig bedankt voor alle hulp
bob0r Geplaatst: 14 augustus 2008 Geplaatst: 14 augustus 2008 Ik wist niet eens dat er een signaal meter in dvbviewer zit. Waar kan ik deze vinden? Dan kan ik het aantal % melden. Misschien 2 dingen die je kunt proberen indien mogelijk: - Probeer een nieuwe LNB (misschien ergens te lenen) - Probeer een andere kabel, zo direct mogelijk. Anders misschien toch iets mis met de kaart, wel vreemd. !!geen URL in je handtekening!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen