boaz Geplaatst: 8 augustus 2008 Geplaatst: 8 augustus 2008 Recent heb ik iets op mijn scherm wat verdacht veel lijkt op dode pixels, het zijn er echter wel merkwaardig veel tegelijk. Iemand dit al eens bij de hand gehad? Monitor is een Acer van mei vorig jaar. Oja, bijlage is uiteraard een foto en geen schermafdruk. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
JohnO Geplaatst: 9 augustus 2008 Geplaatst: 9 augustus 2008 lijkt me een garantie geval Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Ome Merde Geplaatst: 9 augustus 2008 Geplaatst: 9 augustus 2008 Acer LCD-monitor garantie : Acer LCD-monitoren Op onderdelen en arbeidstijd AL-series: 3 jaar pick up & return B-series: 3 jaar pick up & return V-series: 3 jaar pick up & return X-series: 2 jaar send-in P-series: 2 jaar send-in volgens mij geldt er dat er minstens een x aantal dode pixels aanwezig dienen te zijn alvorens men tot omruiling over gaat. je zal dus wat anders moeten verzinnen (groene strepen ofzo ), de koerier checkt het echt niet hoor en dat weet ik uit ervaring ... merDe deze ruimte is te huur
boaz Geplaatst: 9 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 9 augustus 2008 Heb de support van Acer een bericht gestuurd, ben benieuwd. De dode pixels zitten wel op een erg storende plaats, bij inloggen op Hyves bijv. heb ik ineens een Noorse O in m'n naam (O met schuine streep erdoor). Maar meerdere pixels aan elkaar zal toch wel genoeg zijn denk ik. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Ome Merde Geplaatst: 9 augustus 2008 Geplaatst: 9 augustus 2008 je kan ze beter bellen, e-mail support is waardeloos. als je de paus een mailtje zou sturen heb je eerder antwoord de RMA procedure kan je dan meteen doorlopen merDe deze ruimte is te huur
boaz Geplaatst: 9 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 9 augustus 2008 OK, thanks. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Gast MP4 Geplaatst: 9 augustus 2008 Geplaatst: 9 augustus 2008 Zeg Boaz, zijn dat werkelijk dode pixels in jouw bijlage? Die tekenen zich vaak heel scherp af maar hier zie ik twee vagere streepjes, waarvan eentje diagonaal nb. Kun je eens een HiRes beeldschermafdruk maken en een van die twee streepjes vol in beeld zetten? Wel drama zo'n uitzicht..
Ome Merde Geplaatst: 9 augustus 2008 Geplaatst: 9 augustus 2008 http://tweakers.net/meuktracker/11675/Dead-Pixel-Tester-2.10.html check het eens zou ik zeggen ... merDe deze ruimte is te huur
Gast MP4 Geplaatst: 9 augustus 2008 Geplaatst: 9 augustus 2008 Ja, ik kan daar niks mee Ome Merde, ik ben van de CRT!
Ome Merde Geplaatst: 9 augustus 2008 Geplaatst: 9 augustus 2008 hij was dan ook voor boaz bedoeld merDe deze ruimte is te huur
boaz Geplaatst: 12 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2008 Nou, op scherm zijn het echt zwarte blokjes, het plaatje dat ik heb bijgevoegd is een foto en m'n Sony alpha stond niet echt goed ingesteld gezien het feit dat het wit van het scherm nogal grijs was, ik heb 't plaatje dan ook wat bijgewerkt. Bovendien is de opname net iets over de grens van wat de lens nog scherp kon afbeelden. Maar welke kleur ook op scherm komt, ze blijven zwart. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Alventali Geplaatst: 13 augustus 2008 Geplaatst: 13 augustus 2008 Citaat: volgens mij geldt er dat er minstens een x aantal dode pixels aanwezig dienen te zijn alvorens men tot omruiling over gaat. Dat ligt eraan welke type beeldscherm je hebt. Op de duurdere modellen heb je een 0 dead pixel garantie. Ik heb er zo al 2 terug gebracht de eerste had er 3 meteen na aanschaf. Acuut weer ingeleverd. Het 2e beeldscherm brande al in na +/- 10 minuten. Met name op de kleur blauw. Daarna een zelfde grote beeldscherm gekregen maar wel nieuwer type. Het verlies van prijs verschil geheel voor rekening van Acer. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
boaz Geplaatst: 19 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2008 Nou, vandaag dan eindelijk een mailtje met RMA gegevens, benieuwd of de verdere procedure ook zo snel verloopt. Nu nog even verpakkingsmateriaal vinden, gooi ik eens een verpakking weg......... VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 Misschien een hele stomme vraag maar weet je zeker dat er geen vuiltjes op je scherm zitten. Dit had een kennis van mij laatst ook en hij was helemaal in mineur dat zijn scherm nu dode pixels had, toen bleek dat er gewoon iets op het scherm zat wat met een brilledoekje zo te verwijderen was. Kennis helemaal blij (en zat ondertussen stilletjes in een hoekje te schamen)
boaz Geplaatst: 24 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2008 Heel zeker, zoals je op de foto kunt zien zijn het allemaal blokjes. Wrijven helpt niet (in dit geval) VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen