Gast korgm1 Geplaatst: 9 augustus 2008 Geplaatst: 9 augustus 2008 hallo is het mogelijk om via usb 2 pc`s aan elkaar te koppelen en op die wijze alle gegevens te kopieren? (data) foto`s muziek groet korgm1
NINjak Geplaatst: 9 augustus 2008 Geplaatst: 9 augustus 2008 Neem dan gewoon een netwerk (cross)kabel als je geen switch zou hebben! Hoezo zou je het via de USB poorten willen doen?
Gast korgm1 Geplaatst: 9 augustus 2008 Geplaatst: 9 augustus 2008 er zijn kabels in omloop om 2 pc`s te verbinden via usb de andere optie heb er een experia box 4 netwerk aansluitingen achter zitten hoe kan ik het dan doen?
Gast MP4 Geplaatst: 9 augustus 2008 Geplaatst: 9 augustus 2008 Geen USB maar met een UTP kabel. Moet je eerst ook een klein drivertje installeren. Het gaat om serieuze bestanden of hele schijven die je wil kopieeren? Anders kun je met een USB stickje ook een eind komen..
Gast korgm1 Geplaatst: 9 augustus 2008 Geplaatst: 9 augustus 2008 gaat om bestanden, foto`s muziek dat soort dingen hoe werkt het? ben er niet mee bekend wat heb ik er voor nodig? is het ook mogelijk om outlook compleet over te zetten? met alle mails die er nu instaan? ivm bepaalde mail gegevens die bewaard moeten blijven groet korgm1
Gast MP4 Geplaatst: 9 augustus 2008 Geplaatst: 9 augustus 2008 Outlook kun je niet overtakelen. Wel de bestanden. Hier hadden ze het er laatst nog over. Verder zou ik zelf mappen op een stick knallen. Maar als jij een complete HD even wil klonen, moet je maar een UTP kabel kopen en een stukje software opspeuren daarvoor. Ben de naam even kwijt nu.
Ome Merde Geplaatst: 9 augustus 2008 Geplaatst: 9 augustus 2008 beide PC via die experiabox met straight UTP aansluiten, even in dezelfde werkgroep zetten en mappen delen. pompen maar ... merDe deze ruimte is te huur
Gast hummiesat Geplaatst: 9 augustus 2008 Geplaatst: 9 augustus 2008 Er zijn wel speciale kabels te koop om via USB data te kopieren. Alleen zijn die vrij prijzig en je moet drivers installeren. Het is makkelijker om met een cross-UTP kabel (direct van PC naar PC) te kopieren. Map of drive sharen en pompen maar. En nog makkelijker is het als beide pc's al aan dezelfde router/switch hangen (ook via UTP, maar niet crossed, trouwens). Wederom de mappen of drive sharen en ...
Gast korgm1 Geplaatst: 9 augustus 2008 Geplaatst: 9 augustus 2008 hallo oke outlook gaat wel lukken denk oke ga voor de optie beide pc`s aan de experia hangen via utp dan gewoon map delen met beide pc`s? dan zou ht moeten werken laat het jullie weten of het lukt of niet soryy voor m`n moeilijke gedoe, maar helaas ben geen computer held was niet groet korgm1
Gast hummiesat Geplaatst: 9 augustus 2008 Geplaatst: 9 augustus 2008 je hoeft ze niet allebei te delen. als je data van pc1 naar pc2 stuurt dan op pc2 delen als je data van pc1 naar pc2 haalt dan op pc1 delen wil je beide opties vanwege het gemak dan op beide delen
Gast MP4 Geplaatst: 9 augustus 2008 Geplaatst: 9 augustus 2008 Experiabox was het inderdaad Ome Merde. Jij had het laatst ook uitgelegd.
NINjak Geplaatst: 9 augustus 2008 Geplaatst: 9 augustus 2008 Werkt die Experiabox als een bridge of met dhcp? De pc's moeten nl. wel een ip nummer krijgen en als de box als bridge werkt dan evt. handmatig! Ik verwacht dat ie gewoon via dhcp nummers uitdeelt.
Gast MP4 Geplaatst: 9 augustus 2008 Geplaatst: 9 augustus 2008 Heb ik nog nooit geprobeerd NINjak. Ome Merde beheerst dit enorm als ik alles zo las.
Ome Merde Geplaatst: 9 augustus 2008 Geplaatst: 9 augustus 2008 een experiabox is standaard een router met DHCP enabled, vandaar mijn antwoord merDe deze ruimte is te huur
Gast korgm1 Geplaatst: 9 augustus 2008 Geplaatst: 9 augustus 2008 oke dhcp werkt met de experia bij de pc`s er aan hangen hoe kan ik dan de gegevens over pompen? moet ik daar software voor hebben? hoe werkt dat laatste deeltje? groet korgm1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen