Gast Cuijkie Geplaatst: 9 augustus 2008 Geplaatst: 9 augustus 2008 Hee, Ik wil graag via mijn canaldigitaal het zenderpaket uitbreiden maar elke keer komt ie met de foutmelding deze service is niet beschikbaar. Heb het al op verschillende pc's met verschillende browers geprobeerd. Weet een van jullie hoe ik dan het HDTV paket kan activeren? THANKS!
Transpondertje Geplaatst: 9 augustus 2008 Geplaatst: 9 augustus 2008 Zojuist nog een uitbreiding gedaan voor het 2.50€ pakket 10 min later activatie puls binnen. VU+-Ultimo4k + VU+-zero4K + Multibox 4k + 100cm 13-19-23-28 + 110cm Dish + SG2100
Gast MP4 Geplaatst: 9 augustus 2008 Geplaatst: 9 augustus 2008 Origineel bericht van: Cuijkie Hee, Ik wil graag via mijn canaldigitaal het zenderpaket uitbreiden maar elke keer komt ie met de foutmelding deze service is niet beschikbaar. Heb het al op verschillende pc's met verschillende browers geprobeerd. Weet een van jullie hoe ik dan het HDTV paket kan activeren? THANKS! Ik regel het wel even voor je. Zorg dat je de juiste gegevens in de knuisten hebt. Vervolgens een zender van CanalDigitaal aanzetten, (SBS6 is een sprookje), als je dat niet wil zien heb je toch steeds heractivatie. Maar misschien ligt de dienst er wel even uit. Of heb je de CAPS aanstaan. Wel succes en snel, want je hebt haast zo te lezen.
Gast thomas999 Geplaatst: 10 augustus 2008 Geplaatst: 10 augustus 2008 Origineel bericht van: MP4 (SBS6 is een sprookje), Is toch wel reeel. Als je de ontvanger op RTL of Eurosport laat staan komt die puls echt niet binnen.
guppje29 Geplaatst: 10 augustus 2008 Geplaatst: 10 augustus 2008 ik krijg m'n abbonnement ook niet geupdate probeer dat al 3 weken tja als ze geld willen verdienen moeten ze toch zorgen dat ze hun zaakjes goed voor elkaar willen hebben. volgens hun site bestaat m'n abbonnee nummer niet maar als ik inlog dan bestaat hij ineens wel. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Gast Cuijkie Geplaatst: 10 augustus 2008 Geplaatst: 10 augustus 2008 Hee! Het is gelukt mijn pakket te upgraden. Heb naar de klantenservice gebeld.Binnen 5 minuten gedaan en 10min later de puls gekregen top klantenservice
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen