Gast MP4 Geplaatst: 9 augustus 2008 Geplaatst: 9 augustus 2008 Zijn er mensen met ervaringen positief danwel negatief met de MTI-LNB? De Highline bedoel ik. Ik overweeg nog steeds de Twin uitvoering, en denk dat ze ongeveer even smal zijn dan de Alps versie. Sattzaz was er nogal druk mee destijds las ik, maar ik lees niet zo overeen multisat opstelling i.c.m. deze LNB.
cookie monster Geplaatst: 9 augustus 2008 Geplaatst: 9 augustus 2008 Als het om de astra's & hotbird gaat zijn Alps zeker goed genoeg !! In mijn draaibare staat zo'n MTI , ik ben nu bezig hier 61°W af te speuren , echter .... , klotehindernissen !!!! Daarom te zwak signaal , niet te vast te leggen !!!! Maar goed , 't zijn wel goede LNB's , maar neem je Edision LNB's die zijn naar mijn mening even goed & veel goedkoper C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Gast aart44 Geplaatst: 9 augustus 2008 Geplaatst: 9 augustus 2008 Er zijn in het verleden diverse topics geweest zoals deze over deze MTI. Als je alles doorleest weet je het wel zo ongeveer, als je met een motor wil draaien kan de MTI weleens tegenvallen hij gebruikt iets meer stroom en de STAB motor draait hij goed voor de Moteck lijkt het of hij iets te kort komt.
Gast MP4 Geplaatst: 9 augustus 2008 Geplaatst: 9 augustus 2008 Dank beide ik ken de kwaliteiten maar lees er niemand meer over. Het gaat me ook even over multifeed, de taille van die guusjes. Ik kon dat nog niet vinden in vergelijking met de Twin Alps, waar ik ook helemaal niets over te mopperen heb.
Boerenjong Geplaatst: 9 augustus 2008 Geplaatst: 9 augustus 2008 He Aart welke LNB gebruik jij dan. Ik heb nl het probleem dat de motor mij hier geregeld vastloopt. Wat is het alternatief Aart? Gerrit
Gast aart44 Geplaatst: 9 augustus 2008 Geplaatst: 9 augustus 2008 Origineel bericht van: Boerenjong He Aart welke LNB gebruik jij dan. Al meer dan een jaar heb ik met een Stab HH 100 motor en een MTI High Line AP8-T2NRC een setje wat uitstekend draait. Nooit geen problemen gehad ook met deze opstelling maar wel gelezen over de Moteck of SG motor met problemen.
Gast BMW850 Geplaatst: 10 augustus 2008 Geplaatst: 10 augustus 2008 Ik heb ook geen positieve ervaringen met deze MTI HIGH LINE Single LNB 70dB, zie hier. Als er liefhebbers zijn voor deze LNB mag je hem komen halen voor €25,- hij is nog splinternieuw 2 maal in de schotel gezeten en bevestigd met tire wraps dus geen beschadigingen. Rudy
Gast MP4 Geplaatst: 12 augustus 2008 Geplaatst: 12 augustus 2008 Da's meer voor: TKA denk ik. Ik kan ik de specs wel vinden, maar niets vinden over de breedte van de Twin versie. Ik wil graag weten hoeveel breder ze zijn, dus of ik ze sowieso op een BigBisat zou kunnen plaatsen i.c.m. Astra 1,2,3 en Hotbird. Te weinig over te lezen nog. Ze adviseren Alps aan bij Visiosat, is smal maar misschien ook wel commercieel..
Gast s1014870 Geplaatst: 12 augustus 2008 Geplaatst: 12 augustus 2008 hoi BMW, ik heb wel interesse in die MTI. waar woon je?
Gast sattaz Geplaatst: 12 augustus 2008 Geplaatst: 12 augustus 2008 Origineel bericht van: BMW850 Ik heb ook geen positieve ervaringen met deze MTI HIGH LINE Single LNB 70dB, zie hier. Als er liefhebbers zijn voor deze LNB mag je hem komen halen voor €25,- hij is nog splinternieuw 2 maal in de schotel gezeten en bevestigd met tire wraps dus geen beschadigingen. Rudy @Rudy, Als ik jouw ervaringen lees in het topic dat jij over de MTI Highline lnb hebt geopend dan is wellicht niet de mogelijkheid uit te sluiten dat jouw lnb defect is. Mocht dat het geval zijn dan kun je die als garantiegeval omruilen voor een MTI Highline lnb die wel de eigenschappen heeft die je ervan mag verwachten. Met vriendelijke groeten sattaz
Gast BMW850 Geplaatst: 14 augustus 2008 Geplaatst: 14 augustus 2008 Hoi sattaz, Ik ben er net weer mee bezig geweest en dit is mijn bevinding nu, als ik de LNB dichter bij de schotel monteer word het signaal beter, b.v. Ned 1 van 12% naar 24% Het brandpunt van mijn Echostar schotel komt dus niet overeen met de MTI lnb, ook vertrouw ik de signaalmeter van de Dreambox 800 HD niet 100%. De Invacom LNB zit er nu weer in, s1014870 je hebt PM. Rudy
Gast MP4 Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 Origineel bericht van: MP4 Ik wil graag weten hoeveel breder ze zijn, dus of ik ze sowieso op een BigBisat zou kunnen plaatsen i.c.m. Astra 1,2,3 en Hotbird. Te weinig over te lezen nog. Ze adviseren Alps aan bij Visiosat, is smal maar misschien ook wel commercieel.. Gevonden. De Feedhorn diameter is 40mm. Ik weet dat Alps smaller is maar ik ga er toch maar eentje bestellen op de gok voor de BigBisat
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen