sdspieg Geplaatst: 10 augustus 2008 Geplaatst: 10 augustus 2008 Weet iemand misschien waar een overzicht te vinden is van wat nu juist op de verschillende BBCi kanalen uitgezonden wordt mbt de Olympische spelen? Dank bij voorbaat -Stephan
Rog Geplaatst: 10 augustus 2008 Geplaatst: 10 augustus 2008 ja hoor weet niet of ik deze link mag plaatsen maar hier kun je het overzicht vinden a.u.b. http://news.bbc.co.uk/sol/shared/bsp/hi/olympics2008/epg/html/epg.stm
sdspieg Geplaatst: 10 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 10 augustus 2008 Dank. Ik had dat ook al gevonden, maar het schijnt niet overeen te stemmen met de nummering van de kanalen op BBCi. En aangezien er geen EPG lijkt te zijn... Maar goed - geen erg, blijft de beste OG coverage! -Stephan
Moderator ceesv Geplaatst: 10 augustus 2008 Moderator Geplaatst: 10 augustus 2008 Misschien bedoel je dit? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
sven68 Geplaatst: 10 augustus 2008 Geplaatst: 10 augustus 2008 Bij mij klopte het vanmiddag wel behalve dan dat Stream 0, stream 6 was. Op stream 6 was een overzicht van de 6 streams te zien.
Gast PieterB Geplaatst: 11 augustus 2008 Geplaatst: 11 augustus 2008 Dit was tijdens Wimbledon ook al zo, beetje verwarrend inderdaad.
Neptunus Geplaatst: 13 augustus 2008 Geplaatst: 13 augustus 2008 Wel een mooi boeketje! Ik zit er steeds te zappen als Nederland 1 voor de honderdste keer naar de reclame gaat of weer een overdreven Phelps adoratie laat zien. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen