Gast nicc Geplaatst: 10 augustus 2008 Geplaatst: 10 augustus 2008 Ik wil de schotel aan de BINNENkant van het balkon plaatsen richting zuiden dus... Hij staat dan ook vrij op het zuiden.. behalve 7 meter verderop is het tussenscherm van kunststof met de buren van 2 meter hoog. Geeft dit problemen met ontvangst?
Tonskidutch Geplaatst: 10 augustus 2008 Geplaatst: 10 augustus 2008 nicc, op welke satelliet jij uitricht vertel je niet zou het astra 19,2 Oost zijn dan staat een schotel bijna 30 graden in nederland dus iets dat verderop staat is 2/7 inverse tan >>in graden (15,9) je kijkt er dus makkelijk overheen. uitgaande van een standaard schotel. cheers The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Gast nicc Geplaatst: 10 augustus 2008 Geplaatst: 10 augustus 2008 Heb nog geen verstand van uitrichten enz. Wil zo veel mogelijk satellieten kunnen ontvangen.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 10 augustus 2008 Geplaatst: 10 augustus 2008 Origineel bericht van: nicc Ik wil de schotel aan de BINNENkant van het balkon plaatsen richting zuiden dus... Hij staat dan ook vrij op het zuiden.. behalve 7 meter verderop is het tussenscherm van kunststof met de buren van 2 meter hoog. Geeft dit problemen met ontvangst? Als het scherm 7 meter verder op staat dan neem ik aan links of rechts van de schotel, dus je schotel zal er niet naar kijken, die kijkt vooruit. Als de schotel wel richting scherm kijkt dan kijk je denk ik evenwijdig aan de flat lijkt mij. Als dat zo is moet je je meer zorgen maken om een eventueel plafond wat daarboven zit. Misschien kan je iets duidelijker zijn hoe de flat staat en hoe de schotel komt te kijken. Misschien kan je HIER EENS kijken en je adres opzoeken en kijken of je schotel de juiste kant opkijkt?
Gast nicc Geplaatst: 10 augustus 2008 Geplaatst: 10 augustus 2008 Bedankt voor je antwoord. Rechts van de schotel bevindt zich een muur van 2 meter hoog (ten oosten dus) afscheiding van balkon met mijn woning. Elevatie:28.1° Azimut: 164.3°
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen