Pestvogel Geplaatst: 10 augustus 2008 Geplaatst: 10 augustus 2008 Hallo, Sinds enige dagen staat er in mijn map Documents and Settings een onbekend betand genaamd: NT USER. Het is een video cd film.Ik heb geen idee wie of wat het daar heeft neergezet. Het is met geen enkel prog te openen en laat zich niet verwijderen. Ook niet in de safe mode.Heeft iemand enig idee wat dit is en hoe ik er vanaf kom ? Groeten Pestvogel.
leo1949 Geplaatst: 10 augustus 2008 Geplaatst: 10 augustus 2008 In Documents & Settings houdt windows per gebruiker je instellingen enzo bij. Dus dat wil zeggen dat het een systeembestand is en dat kan je ook niet verwijderen omdat het door het systeem in gebruik is. Alleen heb je het met de mediaplayer willen openen en dat had je niet moeten doen. Als alles nog goed werkt dan voortaan dit bestand negeren en er van afblijven. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
D.Quijote Geplaatst: 10 augustus 2008 Geplaatst: 10 augustus 2008 Google even op NTuser. Trouwens bij mij komt dat mapje ook voor in doc. en settings als een dat bestand. Dus lekker laten staan. Salu2,D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Big fellow Geplaatst: 10 augustus 2008 Geplaatst: 10 augustus 2008 Dat het magistrale windows denkt dat het een VCD bestand is komt omdat de extensie ".DAT" is.... Het is (zover als ik weet) een registry bestand waar alle instellingen instaan die specifiek voor de gebruiker zijn. Windows laad dit bestand op het moment dat de gebruiker inlogt... “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
leo1949 Geplaatst: 10 augustus 2008 Geplaatst: 10 augustus 2008 Origineel bericht van: Big fellow Dat het magistrale windows denkt dat het een VCD bestand is komt omdat de extensie ".DAT" is.... Dat is niet helemaal waar en dat kan je aan de onderstaande afbeelding zien. Maar sommige mensen hebben de bijzondere eigenschap dat: "Wat hun ogen zien dat slopen hun handen" Dus hij is later aan de mediaplayer gekoppeld. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Sjattuh Geplaatst: 11 augustus 2008 Geplaatst: 11 augustus 2008 @Leo De reden dat hij bij hem wel en bij jou niet als WMP bestand wordt gezien is omdat hij hem heeft geprobeerd te openen met WMP en dit nu dus als 'standaard' voor dit soort bestanden heeft. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Sjattuh Geplaatst: 11 augustus 2008 Geplaatst: 11 augustus 2008 @ Pestvogel De reden dat je dit bestand ziet is omdat je in de Windows Explorer onder 'Tools - Folder Options' hebt aangevinkt 'Show hidden files and folders'. Als je dit weer terug zet zal het bestand 'verdwijnen' waar je dus ook uit kunt opmaken dat dit een systeembestand is. Persoonlijk geef ik er de voorkeur aan om alles te laten zien. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen