Newbie Geplaatst: 10 augustus 2008 Geplaatst: 10 augustus 2008 Ik zoek een lichte gratis brandprogramma voor cd's/dvd's die werkt onder vista, het moet zowel met iso's kunnen omgaan als met normale (film)bestanden. Hoeft niet perse te kunnen converten of zo. Nero wordt me te log voor het simpele branden. *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
Ge2000 Geplaatst: 10 augustus 2008 Geplaatst: 10 augustus 2008 Misschien is dit iets voor je: CDBurnerXP Hoewel de naam anders doet vermoeden werkt het ook onder vista.
Hellum Geplaatst: 10 augustus 2008 Geplaatst: 10 augustus 2008 IMGburn, maakt tegenwoordig ook images om te branden. voor de films (omzetten in DVD formaat) DIKO (kan ook ondertitels branden.) MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Con Geplaatst: 10 augustus 2008 Geplaatst: 10 augustus 2008 Vandaag Express Burn gedownd. Grappig klein progje en kan ook iso aan. (freeware) HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Newbie Geplaatst: 11 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2008 Nero Light heeft mijn xp systeem al eens om zeep geholpen toen ik het uninstalde, xp wou niet meer opstarten, van enkele anderen vergelijkbaar verhaal gehoord. CDBurner XP lijkt me wel een leuke, slechts 3mb en vandaag nieuwe versie uit zie ik. *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
Markve Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 Ashampoo Burning Studio. Brand alles wat Nero ook kan maar dan makkelijker, is niet zo groot en werkt onder Vista. Mark
Gast hummiesat Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 Origineel bericht van: Markve Ashampoo Burning Studio. Brand alles wat Nero ook kan maar dan makkelijker, is niet zo groot en werkt onder Vista. Maar is niet gratis...
jacobus Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 Jawel hoor! zoek maar op: Ashampoo Burning Studio Free 6.7
Ome Merde Geplaatst: 23 augustus 2008 Geplaatst: 23 augustus 2008 vista kan zelf branden, iso's weet ik niet maar normale (film)bestanden poept ie zonder al te veel problemen zo op cd/dvd merDe deze ruimte is te huur
JBnl Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 wat dacht men van burnaware free edition. groeten,JBnl
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen