Adriw Geplaatst: 10 augustus 2008 Geplaatst: 10 augustus 2008 Hallo, ben lekker bezig met mijn strong 8000.Er zit sattracker 3.0 in en begin de voordelen een beetje door te krijgen.Bij menu punt 9 ben ik nu bezig met getallenreeksen.Maar ik kan cryptoworks niet vinden! Is dit mischien gelijk aan Irdeto of seca? Of kan mijn ontvanger met mijn huidige software niet aan de slag met cryptoworks? Wie kan helderheid verschaffen? Groet,Adri. Werktuigkundige&klimaattechnicus
Hellum Geplaatst: 10 augustus 2008 Geplaatst: 10 augustus 2008 ik geloof dat de Strong geen cryptoworks kan coderen, is weer volledig verschillend van Irdeto en Seca. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Smurf Geplaatst: 11 augustus 2008 Geplaatst: 11 augustus 2008 De strong kan een cryptoworks pakket op sirius decoderen maar je kunt zelf geen keys toevoegen/wijzigen Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Adriw Geplaatst: 11 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2008 Hartelijk dank,allemaal.Was al eentijd aan het proberen orf open te krijgen.kan er nu mee stoppen! groeten,adri. Werktuigkundige&klimaattechnicus
interpol Geplaatst: 11 augustus 2008 Geplaatst: 11 augustus 2008 met een hex-editor kan je ze aanpassen in de emu van Brother. Ik heb de emu voor 60% weten te verklaren. Groetjes van john Openbox sg9 HD PVR
Johan45 Geplaatst: 12 augustus 2008 Geplaatst: 12 augustus 2008 Je zal toch ook een provider ident aan moeten maken. Kan je zien welke cryptoworks provider ident er nu in staat.? Als je dit kan wijzigen en je kan de bijbehorende key's veranderen zou de emu wel eens kunnen werken. Vult u rustig aan !!!
interpol Geplaatst: 12 augustus 2008 Geplaatst: 12 augustus 2008 Ja het werkt, de id staat er ook bij. Eerst de id, dan de key. mag de emu openbaar gemaakt worden als studie op sat4all? groet, John Openbox sg9 HD PVR
Johan45 Geplaatst: 12 augustus 2008 Geplaatst: 12 augustus 2008 Citaat: Het plaatsen van decoderingsleutels (keys), bestanden (zip files, firmware enz.) waarin zich keys bevinden of het vragen naar keys of deze bestanden of links naar sites waar ze te vinden zijn is op ons board ten strengste verboden! Bovenstaand een stukje uit punt 4 met betrekking tot de huis regels op Sat4all De regel is duidelijk denk ik, bestanden waar key's (ook geen oude verlopen key's) in zitten zijn niet toegestaan. Vult u rustig aan !!!
Con Geplaatst: 12 augustus 2008 Geplaatst: 12 augustus 2008 In een EMU zitten geen key's, dus dat mag. Maar het randje wordt benaderd. Die Strong blijft altijd maar weer een aardig studie-object. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Con Geplaatst: 12 augustus 2008 Geplaatst: 12 augustus 2008 Ik ben door Smurf op mijn vingers getikt, dank daarvoor. Mea culpa, heet dat geloof ik. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Johan45 Geplaatst: 12 augustus 2008 Geplaatst: 12 augustus 2008 interpol beweerd > HIER < van wel ........ Een emu zonder keys is wel een leuke interesante studie. Vult u rustig aan !!!
interpol Geplaatst: 12 augustus 2008 Geplaatst: 12 augustus 2008 Er zitten keys en hashtabels in, dus het mag niet, maar in kant en klare emu firmware zitten ook sleutels verborgen, je moet ze alleen weten te vinden. Groet, John Openbox sg9 HD PVR
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen