Sjattuh Geplaatst: 11 augustus 2008 Geplaatst: 11 augustus 2008 Weet iemand wat voor een schotel ik nodig heb om Astra 23.0 goed te ontvangen op mijn Dreambox hier in Turkije? Thx Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Doerak Geplaatst: 11 augustus 2008 Geplaatst: 11 augustus 2008 Volgens mij moet je deze vraag in het "schotelpark" forum stellen ipv "dreambox" forum
patyv Geplaatst: 11 augustus 2008 Geplaatst: 11 augustus 2008 Afhankelijk van waar je zit in turkije, denk ik dat een een zeer grote schotel nodig hebt. Kijk even naar het plaatje db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU
leo1949 Geplaatst: 11 augustus 2008 Geplaatst: 11 augustus 2008 Je hebt een klein foutje gemaakt door een >> LINK << als een afbeelding te plaatsen. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Gast aart44 Geplaatst: 11 augustus 2008 Geplaatst: 11 augustus 2008 Ja en misschien ook nog de verkeerde link op die positie hangen twee satelieten de Astra3A en de Astra1E en om welke zenders gaat het de beam is namelijk niet gelijk. Misschien het beste bij Lyngsat kijken achter de zenders staat de beam, http://www.lyngsat.com/astra3a.html http://www.lyngsat.com/astra1e.html
minplus Geplaatst: 11 augustus 2008 Geplaatst: 11 augustus 2008 Alleen, hoe extrapoleer je die kaarten naar Turkije. Is me al vaker opgevallen dat de maps van Lyngsat soms al bij kleine schotels stoppen. Op de map van de 3A kun je zien dat je in Albanie aan een 85 cm schotel genoeg hebt, maar verder gaat hij niet, dus Griekenland en Turkije blijven onduidelijk. Heb alleen helaas geen betere kunnen vinden. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
cookie monster Geplaatst: 12 augustus 2008 Geplaatst: 12 augustus 2008 Google leverde als beste: http://www.flysat.com/astra23-beam.php Daarbuiten zal de sterkte zeer snel verzwakken !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
patyv Geplaatst: 12 augustus 2008 Geplaatst: 12 augustus 2008 Sorry, ik heb wat fout gedaan, maar de webstek die ik vond had meerdere beams erop staan en gaven de gelijke footprints als van cookiemonster. Misshien bij verschillende mensen met verschillende schotels qua grootte uitproberen. Succes db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU
Ou-Tannu Geplaatst: 12 augustus 2008 Geplaatst: 12 augustus 2008 zo blijkt dat ik nodig t dak weer op moet om mn schotel beter uit te hangen de Astra 3 Beams zijn gewoon niet te vangen :') de 1E ( ja die hangt daar ook he! ) beams doen t prima zolang ze maar horizontaal zijn Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Gast tik Geplaatst: 13 augustus 2008 Geplaatst: 13 augustus 2008 zie het forum "Ontvangstproblemen in het buitenland". De "normale" Astra 1L is al moeilijk te ontvangen in oostelijk Turkije. Mijn schotel is 1.50 en voorzien van de single LNB Invacom (zie verder mijn bericht op het forum). Ik weet van kennissen in Mahmutlar dat ze de Astra 1L en Astra 1G gemakkelijk ontvangen met 1.50 schotel. Ik was er vorige week nog overigens. De Astra 23,5 zal nog wel een grotere schotel vragen, mits deze al hier te ontvangen is. Groeten uit Anamur.
Gast Auggie Geplaatst: 13 augustus 2008 Geplaatst: 13 augustus 2008 Hier ontvangstrapporten: http://nl.kingofsat.net/beams.php?s=5 Even wisselen met de satellieten. Conclusie: moeilijk zoniet onmogelijk. Die ene 190cm kan ook een opschepper zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen