Gast Joseph de Marlo Geplaatst: 9 juni 2009 Geplaatst: 9 juni 2009 Origineel bericht van: Ed Hier wordt je HD200 echt mooi van.Alle providers zijn mooi gerangschikt.Uiteraard ook incl. Canal Digitaal pakket en TV Vlaanderen. Ehhhh... ik heb deze geprobeerd, lijkt me niet beter dan gewoon een fast scan, daarnaast staan de andere Astra´s niet in die lijst... dus als je een multiblock hebt, dan is deze niks voor jou. Joseph de Marlo
Ed Geplaatst: 11 juni 2009 Auteur Geplaatst: 11 juni 2009 Origineel bericht van: Joseph de Marlo Origineel bericht van: Ed Hier wordt je HD200 echt mooi van.Alle providers zijn mooi gerangschikt.Uiteraard ook incl. Canal Digitaal pakket en TV Vlaanderen. Ehhhh... ik heb deze geprobeerd, lijkt me niet beter dan gewoon een fast scan, daarnaast staan de andere Astra´s niet in die lijst... dus als je een multiblock hebt, dan is deze niks voor jou. Joseph de Marlo Ehhhh,ik geloof dat je het niet helemaal goed begrijpt of iets verkeerd doet. Als je bijv. de motor settinglijst erin zet,zie je wel degelijk de verschillende providers die je op satelliet positie kunt selecteren onder de SAT knop op je A.B. Tevens staan onder de FAV knop netjes de providers gerangschikt onder sport,film enz. Zie ik een fastscan niet zo snel doen Ed VU+ DUO - SEG SR-800 - Nokia 9500S - Dreambox 7000S Wavefield T90 (28.5E-23.5E-19.2E-16E-9E-5E-1W-5W-8W-15W) Yamaha TRX850 SuperTwinSport
el renegade Geplaatst: 28 juni 2009 Geplaatst: 28 juni 2009 Ik heb mijn hd 200 nu een tijdje lopen met een seca 3 kaart en de laatste soft. Alles loopt aardig goed, het enige kanaal wat niet gedecodeerd wordt is de nl eurosport. Als ik er een cam in doe werkt deze wel. Andere mensen met dezelfde ervaring?
Eduard07 Geplaatst: 7 juli 2009 Geplaatst: 7 juli 2009 Origineel bericht van: el renegade Ik heb mijn hd 200 nu een tijdje lopen met een seca 3 kaart en de laatste soft. Alles loopt aardig goed, het enige kanaal wat niet gedecodeerd wordt is de nl eurosport. Als ik er een cam in doe werkt deze wel. Andere mensen met dezelfde ervaring? Nee, maar hij wordt met een cam wel veel slomer. Ik ken het verschijnsel trouwens wel, ook bij andere ontvangers. Heeft te maken met de compatibiliteit. Of de cam moet een update (als die mogelijkheid er is). Ik heb nog een andere ervaring: bij de interne kaarlezer laadt hij niet maar slaat gelijk aan. Dan kan soms betekenen dat hij gecodeerde kanalen niet opent. Oplossing: aan/uit-knop achter, of card eruit-erin. Klopt dit wel? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
el renegade Geplaatst: 8 juli 2009 Geplaatst: 8 juli 2009 Hier heb ik geen last van, krijg meteen beeld, zappen is wel langzaam, en dus geen beeld op eurosport nl met seca 3 krt.
Eduard07 Geplaatst: 9 juli 2009 Geplaatst: 9 juli 2009 Origineel bericht van: el renegade Hier heb ik geen last van, krijg meteen beeld, zappen is wel langzaam, en dus geen beeld op eurosport nl met seca 3 krt. Heb je wel eens een factory reset gedaan? Ik heb op alle zenders beeld m.b.v. de interne kaartlezer. Als jij ook gelijk beeld hebt als je de ontvanger aanzet (heb ik ook), hoort het misschien zo, maar zou het even zeer een bug kunnen betreffen. De snelle start bewijst m.i. dat de kaartlezer niet eerst laadt, en dat is volgens mij wel nodig om de smartcard in te lezen om vervolgens gecodeerde zenders te herkennen en te openen. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Eduard07 Geplaatst: 19 juli 2009 Geplaatst: 19 juli 2009 Origineel bericht van: el renegade Ik heb mijn hd 200 nu een tijdje lopen met een seca 3 kaart en de laatste soft. Alles loopt aardig goed, het enige kanaal wat niet gedecodeerd wordt is de nl eurosport. Als ik er een cam in doe werkt deze wel. Andere mensen met dezelfde ervaring? Inmiddels is mijn officiele CDS-cam plots gestopt met het geluid van Eurosport-HD behalve de originele Hongaarse. Ook een factory-reset heeft niks opgeleverd. Er is dus wel iets loos met de M-Vision software. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Eduard07 Geplaatst: 21 juli 2009 Geplaatst: 21 juli 2009 Origineel bericht van: Eduard07 Inmiddels is mijn officiele CDS-cam plots gestopt met het geluid van Eurosport-HD behalve de originele Hongaarse. Ook een factory-reset heeft niks opgeleverd. Er is dus wel iets loos met de M-Vision software. Inmiddels opgelost met update. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
J.Janssen Geplaatst: 25 juli 2009 Geplaatst: 25 juli 2009 Hallo Heeft er iemand al een harde schijf aangesloten op de HD200 die zonder problemen opneemt en afspeelt. Ik heb er al twee geprobeert maar werken niet goed samen met HD200 ,worden vaak niet herkent en vastlopers dan moet ik de HD200 met de schakelaar achter uit zetten.Het is een Iomega 500mb en een Maxtor 160mb beide geprobeert. Misschien heeft iemand een schijf in gebruik die wel goed werkt. Heb de allerlaatste firmware in. Met een USB stick heb ik geen problemen die werken goed.Ben benieuwd.
el renegade Geplaatst: 1 augustus 2009 Geplaatst: 1 augustus 2009 Ik heb de laatste software gedowload, eurosport speelt nu wel met de seca 3 kaart. Fastscanlijst klopt nu ook. Opnemen gaat ook stabieler, let op met deze software kan je geen oude opnames meer afspelen!
J.Janssen Geplaatst: 2 augustus 2009 Geplaatst: 2 augustus 2009 Hallo Met de nieuwe software kun je de oude opnames afspelen als je achter de opgenomen files .ts achter zet dat moet op de computer gebeuren. dus harddisk of stick aan de computer. Letop niet achter de twee files IDX en IFO deze zo laten. Nog niemand met een probleemloze harde schijf heb nog steeds geen antwoord gehad.
Vleermuisje Geplaatst: 26 juni 2010 Geplaatst: 26 juni 2010 Mijn HD200 deed een beetje raar. Herkende de Smartcard niet meer, display begon gek te doen en startte toen helemaal niet meer op. Heb 2 bolle Elco's op de voeding vervangen. Blijkt een veel voorkomend probleem te zijn. Werkt weer als vanouds!
marc99 Geplaatst: 28 januari 2011 Geplaatst: 28 januari 2011 heb hier een HD200 staan , deze leest de TVV kaart blijkbaar niet. fta-kanalen kan ik ontvangen maar de gecodeerde niet.er staat de softw.versie 6.68 op en LDR ver. 00.01 , wat die LDR is weet ik niet. al vanalles geprobeerd: fabrieksinst. update software,enz....weet iemand waar het probleem kan zitten? grtz.
marc99 Geplaatst: 5 februari 2011 Geplaatst: 5 februari 2011 tis opgelost, enkele condensatoren vervangen op voedingsprint en hij werkt weer. dank voor de vele reacties.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen