Gast marianna Geplaatst: 11 augustus 2008 Geplaatst: 11 augustus 2008 Ik heb een schotel[100cm] op sirius staan,kan ik daar met een beugeltje een lnb bij plaatsen voor een satteliet die daar dichtbij staat[welke dan ook].
cookie monster Geplaatst: 11 augustus 2008 Geplaatst: 11 augustus 2008 Een monoblock voor bv Thor zou wel kunnen !! Welk merk schotel gebruik je ?? Ingeval van een Triax: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...rue#Post1503194 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Gast marianna Geplaatst: 11 augustus 2008 Geplaatst: 11 augustus 2008 schotel is merkloos,moet de lnb op een bestaand railtje ik heb een beugeltje dat in alle richten te manuvreren is
cookie monster Geplaatst: 11 augustus 2008 Geplaatst: 11 augustus 2008 Heb je goede duidelijke foto van de schotel & beugel ?? C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
W3ird_N3rd Geplaatst: 11 augustus 2008 Geplaatst: 11 augustus 2008 Thor, Hotbird en wellicht Atlantic bird 3 en Astra 19,2 oost. Voor een naamloze schotel is een universele multifeed waarschijnlijk de beste oplossing. http://images.google.com/images?q=universal+Multifeedhalterung Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
I_am_Dreaming Geplaatst: 14 augustus 2008 Geplaatst: 14 augustus 2008 kan ik dit ook doen met 100cm funke ? en ook in kombinatie met een motor voor de anderen satelieten ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen