gerrit801 Geplaatst: 11 augustus 2008 Geplaatst: 11 augustus 2008 hallo werk met een processor 550 mhz, maar is een beetje langzaam op een PB computer. is er een opvolger van de k6,bv 1000mhz,heb een moederbord GVC FR520 alvast bedankt gerrit
Hellum Geplaatst: 11 augustus 2008 Geplaatst: 11 augustus 2008 dan zul je toch naar de al verouderde K7 moeten gaan, daar heb je dan ook een nieuw mobo en processor voor nodig en waarschijnlijk ook nieuw werkgeheugen. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Thomas2000 Geplaatst: 11 augustus 2008 Geplaatst: 11 augustus 2008 Snellere k6 processors zijn er niet volgens mij. Een andere optie is extra werkgeheugen, maar het word allemaal niet veel sneller. Voor een 200 euro kun je een prima budget upgradesetje kopen. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
The Iron Maiden Geplaatst: 11 augustus 2008 Geplaatst: 11 augustus 2008 Ik heb laatst voor mn pc een upgrade setje gekocht voor nog geen 75 euro. Een goedkope AMD sempron 3800+ processor kost nog geen 20 euro, en voor een goedkoop moederbordje en 512 MB geheugen ben je zo'n 50 euro kwijt mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Thomas2000 Geplaatst: 11 augustus 2008 Geplaatst: 11 augustus 2008 Das idd scherp en een leuk setje. Ben zelf alleen niet zon fan van sempron. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
The Iron Maiden Geplaatst: 11 augustus 2008 Geplaatst: 11 augustus 2008 Das ook het goedkoopste wat ik kon vinden. Voor een paar euro meer heb je een athlon64 processor The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
gerrit801 Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 18 augustus 2008 iedereen bedankt voor de reacties groet gerrit
Unetwork Geplaatst: 19 augustus 2008 Geplaatst: 19 augustus 2008 heel snel is gratis te maken om XP eraf te gooien en Ubuntu of een ander Linux OS erop te zetten Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Tonskidutch Geplaatst: 19 augustus 2008 Geplaatst: 19 augustus 2008 jah alleen heb je dan eventueel weer vmware nodig om specifieke windows - proggies te draaien. ik kan bijvoorbeeld beter een helehoop updates niet installeren en patches alsook niet meer internetten, dan is mijn pc ook weer dubbel zo snel als nu met toepassingen zoals autocad en illustrator. bijvoorbeeld het .netframework en meer van die connectivity services slorpt gewoon al je kracht op en bij sommigen is de verkeerde keuze van een antivirusscanner ook debet aan langzaam worden. maar dat je meer wil en dan ook kan verrichten met de PC-technologie, betekend toch dat je zo nu en dan je oude PC moet vervangen. het upgraden van PC's heb ik een tijd terug achter me gelaten omdat het zijn geld niet waard is, is mijn mening. let wel, het is helemaal afhankelijk wat je met de thuisPC doet. een nieuw mobo met desbetreffend geheugen is nog het verstandigst (zoals Iron Maiden schrijft) als je al handig bent in schroeven en configureren. cheers I Am Gone Love You JESTOFUNK
Unetwork Geplaatst: 19 augustus 2008 Geplaatst: 19 augustus 2008 Ach als je niet naar Linux wilt kan je altijd nog mini XP installeren die erg, ja heel snel werkt maar sterk is ingekort zonder dingen die de normale gebruiker niet echt nodig heeft en veel resources van de processor gebruikt. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen