vinyl Geplaatst: 11 augustus 2008 Geplaatst: 11 augustus 2008 hallo ik heb geprobeerd om het probleem met E34 gecodeerd kanaal bij de emubox met ci op te lossen daardoor heb ik nu een probleem heb op de site van emubox een cleanfile gedownload en geladen het blijkt dat hij je software uit de ontvanger haalt maar ik krijg er ook geen nieuwe in wie kan mij helpen met info hij staat dus zonder software waardoor hij zijn RS232 poort en usb aansluiting niet herkend bvd vinyl
CEASAR W Geplaatst: 12 augustus 2008 Geplaatst: 12 augustus 2008 Je kunt gewoon nieuwe software laden eerst programma opstarten met de nieuwe software dan pas emubox opstarten (stekker erin)!!! dan moet hij toch weer de software laden .wel een nulmodem kabel gebruiken. ceasar
vinyl Geplaatst: 12 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2008 hallo precies zo heb ik het ook geprobeerd,maar niks hij weigerd de software te laden serialport is not available,terwijl van tevoren het wel werkte ik heb erook zo die cleanfile ingezet,toen zag hij zijn rs232 poort nog wie heeft nog advies bvd vinyl
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen