Ga naar inhoud

F1 kijken op meerdere kanalen? wie kan helpen!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste Mensen,

Het F1-weekeinde nadert snel...

Ik heb een philips-decoder 5816 (en 7072) allebei gepatched met V8 en een funcard met een goede (?)file..

Mijn vraag op welke kanalen kan ik naar meerdere f1-kanalen kijken..(pits,data,op auto, enz.)

Zitten deze kanalen behalve op de k-kanalen ook nog op andere kanalen..ik met mijn ontvanger(S)inmiddels ook naar beta (i.p.v. alleen seca).

Zo niet heeft iemand voor mijn de goede file c.q. tip hoe ik de k-kanalen tijdens F1 kan kijken...!

IK kan de K-kanalen wel krijgen als er geen F1 op is en zelfs tot 10 minuten voor de race maar daarna vallen ze uit....

Vincent.

Geplaatst:

Met een schotel naar hotbird gericht schijnt het te werken. Een kennis van mij heeft het zien werken. Ikzelf heb nu dus pas een hotbird gezet en tis nog ff w8tten naar het weekend. Maar ik w8 ook met spanning. LOLOL. Als jij nog iets te horen krijgt, kun je me dan ook ff mailen.

cainecaine2001@msn.com

Geplaatst:

Zowel Kiosque als Palco zenden F1 uit op hun PPV kanalen.

Geplaatst:

Schotel op de Hotbirt richten (een stukje naar recht ± 1 cm) en met de juiste keys heb je genoeg te schakelen.. Ik had twee wekengeleden ruim 12 Formule 1 kanalen tot mijn beschikking allemaal Italiaans..

Suc6

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.