Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds 1999 heb ik een groot aantal DVD`s gebrand met daarin via Pinnacle Studio 9 bewerkte films.

Omdat ik nu een Popcorn Hour A-100 Multi Media Player gebruik wil ik de VOB bestanden direct naar de HDD van de player kopieeren.

Ik kan alle files (IFO, VOB) van de verschillende DVD's naar de HDD kopieeren behalve de file VTS_01_0.BUP.

Hierbij krijg ik de melding dat deze niet kan worden gelezen.

Als ik met de rechter muisknop op deze file klik dan komt er geen pop-up menu te voorschijn waarin ik b.v. de menukeuze kopieeren zou kunnen gebruiken.

Het laatste is op zich al heel vreemd want dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt.

Mijn OS is Windows XP Pro SP3 NL.

Iemand enig idee wat hiervan de oorzaak is en welke functie de file VTS_01_0.BUP heeft?

Kan ik zonder deze file?

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Geplaatst:

Probeer eens de dvd's te kopieren met dvd shrink of dvd decrypter.

Als het een leesfout betreft, heb je met dvddecrypter de beste kansen.

Bup bestanden zijn backup bestanden. Ze zijn nodig om een schijf leesbaar te houden als de originele IFO bestanden beschadigd zijn.

DE IFO bestanden zijn informatie gegevens, die de DVD speler vertellen waar hoofdstukken beginnen, audio bestanden staan ed.

Geplaatst:

Die popcornhour schijnt ook iso files te kunnen lezen dus evt. is het dus mogelijk de bestanden als iso weg te zetten.

Geplaatst:
Origineel bericht van: fatfreddy
Die popcornhour schijnt ook iso files te kunnen lezen dus evt. is het dus mogelijk de bestanden als iso weg te zetten.

Dit werkt zeker goed. Dus gewoon even met bijv. Imgburn een iso maken van je DVD en kijken maar.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen