Gast Henri Aalten Geplaatst: 12 augustus 2008 Geplaatst: 12 augustus 2008 Ik ben op zoek, naar goede software, de vele soorten bestanden kan omzetten naar DVD, en of videobestanden Niet iets dat maar een maand werkt, maar iets met een licentie. Wat is goed, en eventueel waar te koop. Voor waar te koop, wel naar PM, i.v.m. reclameregels.
dobie Geplaatst: 16 augustus 2008 Geplaatst: 16 augustus 2008 Ik ben nu bezig om ImToo HD te testen. Met de andere software heb ik geen goede resultaten. Dobie
jacobus Geplaatst: 16 augustus 2008 Geplaatst: 16 augustus 2008 Origineel bericht van: dobie Ik ben nu bezig om ImToo HD te testen. Met de andere software heb ik geen goede resultaten. Dobie Hoe bedoel je dat? ben je niet tevreden over de kwaliteit, of mislukken ze? Wat afhankelijk van de bron heb je mogelijk ook nog de juiste codecs nodig. En bv convertxtodvd is zonder meer een prima programma. De kwaliteit is grotendeels afhankelijk van de hoeveelheid beeld die je op een dvd probeert te proppen. Het programma maakt standaard automatisch een dvd van 4.4 gb, en past daarop de bitrate aan.
xeno01 Geplaatst: 12 september 2008 Geplaatst: 12 september 2008 Je kan dit met Super (freeware) MAXPLUS 2100-Maxdigital 225Combo-WavefrontierT90-digipowersg2100a
Kabeltje87 Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 Heb je DVDFlick al geprobeerd. (DVDFlick.net) Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen