Ga naar inhoud


2 leden gewist


Ron

Aanbevolen berichten

Ten eerste nagelen wij niemand aan de schandpaal. Dat doet de persoon zelf door ons voor communisten uit te maken.

Ten tweede is het daar ook niet voor bedoeld. Het is bedoeld om uit te leggen waarom iemand verwijderd is, omdat dergelijke personen vaak op andere boards gaan "uithuilen" en ONS dan aan de schandpaal nagelen, waar WIJ ons niet kunnen verdedigen.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 98
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik begrijp dat regels nodig zijn.

Maar wel voor iedereen geldend.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan iemand een link plaatsen naar de discussie waar dit allemaal om draait?

Ik zie 'm niet, en zou me graag zelf een beeld vormen?

 

Overigens zijn er in het verleden al vakere paralellen met totalitaire regimes getrokken, en, eerlijk gezegd, de aankondiging dat voortaan iedereen die met kritiek komt meteen rücksichtloos van het board verwijderd zal worden, euh, tsja, wat zal ik zeggen?

 

Misschien zou het beter zijn om eindelijk 's duidelijkheid te verschaffen op sat4all, en aan te geven dat wij hier geen leden van een democratische instelling zijn, maar getolereerde gasten op een privé-speeltje, waar zeker niet iedereen gelijk is.

Dan weet je waar je je aan te houden hebt!

Immers, als dit idd een voetbalvereniging was dan zouden ontevredenen zich kunnen groeperen en een motie van wantrouwen in kunnen dienen; dat kan hier niet, heb je kritiek dan wordt je (vriendelijk) verzocht het board te verlaten.

Niets mis mee, alleen, dan moet je niet over leden spreken, en, misschien ook niet al te verontwaardigd zijn indien iemand in een vlaag van verontwaardiging wat dialektiek uit....:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: alx
Ik begrijp dat regels nodig zijn.
Maar wel voor iedereen geldend.


Natuurlijk gelden de regels voor iedereen. Maar tegelijkertijd heb je ook te maken met een simpel mechanisme dat overal in de maatschappij wordt toegepast en dus ook op S4A en dat heet "Krediet moet je verdienen".

Iemand die hier binnenkomt en al meteen bij (een van) zijn eerste bezoek(en) de fout in gaat, kan rekenen op een hardere aanpak dan iemand die een keurige staat van dienst heeft opgebouwd gedurende jaren lidmaatschap en duizenden postings.

En zo kan het dus zomaar gebeuren dat 2 mensen voor hetzelfde "vergrijp" verschillend "gestraft" worden. Net als in de echte wereld wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

[quote=Duwgati

En zo kan het dus zomaar gebeuren dat 2 mensen voor hetzelfde "vergrijp" verschillend "gestraft" worden. Net als in de echte wereld wink

 

Aha!

Nu snap ik hoe het kon gebeuren dat ik hier een tijdje geleden in het openbaar door een ex-moderator voor l*l werd uitgemaakt en er geen reactie op kwam van de boardleiding! :-)

Ik heb toen maar even wijselijk tot 10 geteld, en 20, en 30....:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast meneergijs
Origineel bericht van: Spotvogel
[quote=Duwgati
En zo kan het dus zomaar gebeuren dat 2 mensen voor hetzelfde "vergrijp" verschillend "gestraft" worden. Net als in de echte wereld wink


Aha!
Nu snap ik hoe het kon gebeuren dat ik hier een tijdje geleden in het openbaar door een ex-moderator voor l*l werd uitgemaakt en er geen reactie op kwam van de boardleiding! :-)
Ik heb toen maar even wijselijk tot 10 geteld, en 20, en 30....:-)


Dat kan ik mij nog herinneren,dat mannetje wat zoveel krediet heeft opgebouwd liet eerst een topic verdwijnen (huuphuup barbatruuk)waarna hij gal en leugens begon te spuuwen op alles en iedereen en dan snel een slotje erop laten doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45

Als het echt kwalijk had geweest dan is er immers altijd nog de knop moderator waarschuwen om er maar even één te noemen ...


Nee, zo ben ik niet, da's niet mijn stijl...

Ik snapte de frustratie van degene die dat lidwoord op het board gebruikte ook wel een beetje; ooit had ik per PM, zoals de regels voorschrijven een discussie met hem over een beslissing van hem als moderator.
Die verloor hij dik op punten.


Maar eigenlijk had een moderator bij het gebruik van dat lidwoord natuurlijk in moeten grijpen, maar daar ga ik niet zelf om vragen......
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach er zijn altijd leden die denken dat ze bij de gastgever op de tafel mogen schijten.

Iemand die echter op onze tafel schijt wordt met een paar "lellen" om zijn oren buiten gezet.

Als je jezelf onfatsoenlijk gedraagt, heb je het recht om fatsoenlijk behandeld te worden wel verspeelt, maar dat snappen een paar mensen nog steeds niet.

Je krijgt wat je verdiend.

@meneer grijs, jij hebt nu natuurlijk een ban want jij bent zo ontevreden over sat4all en vind het ook nog nodig leugens en onvrede onder de leden te verspreiden, dat wij jouw aanwezigheid op sat4all niet meer op prijs stellen.

Het is ons board en als wij het nodig vinden een bericht te verwijderen, doen wij dat ook en daar mag je het dan vreselijk mee oneens zijn, het is en blijft echter wel ons recht om berichten te verwijderen. Jou recht is om weg te blijven als het je niet bevalt. Daar wordt je nu een beetje bij geholpen:-))

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf 3 jaar lang admin/mod op een Vbull forum geweest van een free UO game server.

 

De shit die je soms als mod meemaakt is echt belachelijk. Ik kan je echt walgelijke voorbeelden geven van situaties die begonnen zijn met iets kleins en uitliepen op walgelijke dingen.

 

Wij hadden een hele simpele stelling:

 

Hou je aan de regels. Bespreek dingen waar je het niet mee eens bent prive en ga geen gal spuugen op de forums.

 

Vergeet niet dat deze forums prive eigendom zijn. Het is een voorrecht om hier te mogen posten - geen democratische beslissing.

 

En toch heb ik veeeeeeeeeeeeeel mensen moeten bannen.

 

Wat mensen,veilig achter hun PCtjes, altijd vergeten is dat een mod er is om mensen te helpen. Topics in de juiste forums plaatsen, antwoord geven, helpen met van alles en nog wat. Wat mensen zoals de 2 verwijderde doen is deze rol omzetten in 'politie agentje spelen' en dat is en blijft niet waarvoor mensen mods worden.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat in mijn 5 of 6 jaar ervaring met sat4all wel duidelijk is geworden dat er een groot aantal "mensen" is die zich het permitteren achter het toetsenbord dingen te schrijven die ze in "real-life" nooit of te nimmer tegen iemand zouden zeggen.

Ook vergeten veel leden dat een moderator primair gewoon een mens is en in het echte leven hangen we iemand die een fout maakt ook niet meteen aan de strop.

Iemand die echter meermaals fouten maakt op dit forum door zich niet aan onze regels houd en gewoon onbeschoft is, zetten wij wel gewoon buiten en anders kan het ook niet want dergelijke "mensen" verpesten de goede sfeer.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...