Mister HaCk Geplaatst: 25 augustus 2008 Geplaatst: 25 augustus 2008 Het zou leuk zijn als sport 1.2 ook op de sat komt, maar ik denk dat chellomedia dat niet zal toestaan. Als je kijkt naar het film 1.3 verhaal, wat dat voor een probleem werd om deze op de sat te krijgen, zelfs de rechter moest er aan te pas komen omdat chellomedia niet wilde meewerken. en dan hebben ze het nog zover gekregen dat het alleen 's avonds en 's nachts uitgezonden mag worden en niet 24 uur. Upc en hun kabel vriendjes(ziggo, delta enz) verkopen liever digitale kabel abonnementen!!
gerritvogels2 Geplaatst: 25 augustus 2008 Geplaatst: 25 augustus 2008 Je kunt er op rekenen dat dit niet op CDS komt... maar wie weet. Hier werkt dat 2de kanaal nu al op CDS sport2. ECV1, ECV2, en als sport2 tijdens Live voetbal wordt gebruikt hebben we 3 kanalen. Dus kunnen we alles Live zien. Correctie!!!! blijkt een andere taal te wezen dus fout van mijn kant. Gerrit
Apple740 Geplaatst: 25 augustus 2008 Geplaatst: 25 augustus 2008 Origineel bericht van: Mister HaCk Het zou leuk zijn als sport 1.2 ook op de sat komt, maar ik denk dat chellomedia dat niet zal toestaan. Als je kijkt naar het film 1.3 verhaal, wat dat voor een probleem werd om deze op de sat te krijgen, zelfs de rechter moest er aan te pas komen omdat chellomedia niet wilde meewerken. CDS heeft toendertijd gelijk gekregen, ik kan me dus niet voorstellen dat Chellomedia wederom voor een rechtszaak op wil draaien. Aangezien Chellomedia haar kanalen tegen betaling ter beschikking stelt aan derden (UPC, Ziggo etc.), mag men niet zomaar een partij als CDS weigeren. Dat zou discriminatie zijn, wat verboden is in NL. Dat Sport1.2 niet doorgegeven wordt door CDS, zal dus wel andere redenen hebben. Net als Eredivisie 3+4, dat is ook CDS's eigen keus om dat niet door te geven.
Gast The Fiberguy Geplaatst: 25 augustus 2008 Geplaatst: 25 augustus 2008 Alfons, Misschien een beetje off topic, maar zie je verschil in de (HD) kwaliteit tussen digitale kabel en CDS?
Alfons Verbiest Geplaatst: 25 augustus 2008 Geplaatst: 25 augustus 2008 De enige HD zenders die ik tussen CDS en de kabel kan vergelijken, zijn NGC HD, Discovery HD en Voom HD. Via CDS ziet het er prima uit, maar ik ben toch geneigd te zeggen dat het via de kabel net een tikkie mooier is. Misschien kan Apple740 hier ook zijn - overigens al meer gegeven - mening geven? Hij heeft ook CDS, UPC en HD.
Apple740 Geplaatst: 26 augustus 2008 Geplaatst: 26 augustus 2008 Origineel bericht van: Alfons Verbiest De enige HD zenders die ik tussen CDS en de kabel kan vergelijken, zijn NGC HD, Discovery HD en Voom HD. Via CDS ziet het er prima uit, maar ik ben toch geneigd te zeggen dat het via de kabel net een tikkie mooier is. Discovery-HD vind ik een uitzondering op jouw bevindingen, via CDS vind ik deze een tikkie mooier. Al met al stuivertje wisselen dus in mijn geval.
Rog Geplaatst: 28 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 28 augustus 2008 Voor de mensen die dachten a.s zaterdag de opening van het spaans voetbal te kunnen zien op het hoofdkanaal van sport1 op de satelliet die moet ik helaas uit hun droom helpen. Sport1.4 21:55: Primera Division LIVE! Verslag van de wedstrijd tussen Valencia - Mallorca Voor de zondag daarin tegen staan er wel 2 wedstrijden gepland voorlopig op het hoofdkanaal van sport 1 en wel 19:00 en 21:00
Neptunus Geplaatst: 28 augustus 2008 Geplaatst: 28 augustus 2008 Origineel bericht van: Rog Voor de mensen die dachten a.s zaterdag de opening van het spaans voetbal te kunnen zien op het hoofdkanaal van sport1 op de satelliet die moet ik helaas uit hun droom helpen. Sport1.4 21:55: Primera Division LIVE! Verslag van de wedstrijd tussen Valencia - Mallorca Voor de zondag daarin tegen staan er wel 2 wedstrijden gepland voorlopig op het hoofdkanaal van sport 1 en wel 19:00 en 21:00 O man, maak me nou nog niet kwaaier dan ik al ben! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Rog Geplaatst: 28 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 28 augustus 2008 O man, maak me nou nog niet kwaaier dan ik al ben! Hoezo satellietkijkertje pesten van sport1 het is ons niet gegund het is te hopen dat ze wakker gaan worden bij Canal digitaal en het 2e hoofdkanaal gaan doorgeven des te groter de kans dat we meer kunnen gaan zien alleen ben ik bang dat ze spanje dan nog op sport 1 extra gaan zetten. Nog mooier zou dus zijn sport 1 extra om tot een volwaardig sportpakket te komen. Al zie ik dat er zeker niet van komen want ik ben bang dat we nog meer spaanse wedstrijden gaan missen.
voodoodoll Geplaatst: 29 augustus 2008 Geplaatst: 29 augustus 2008 Laat ons het toch maar eens zijn dat Benfica - Porto een net iets aantrekkelijkere wedstrijd is dan Valencia - Mallorca
Rog Geplaatst: 29 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2008 Dat kun je misschien best vinden maar de satellietkijker heeft die keuze niet voor wat anders je zal zelf ook nog weleens een teleurstelling mee moeten maken van een wedstrijd die jij wil zien of vind jij dat we genoeg aanbod van sport 1 hebben?
voodoodoll Geplaatst: 29 augustus 2008 Geplaatst: 29 augustus 2008 Ik heb het in een ander topic (dat van Eredivisie Live) al eens gezegd: als Vlaming zou ik blij zijn moest ik de kans hebben om via de schotel naar zowel onze nationale competitie als buitenlandse competities te kijken, zelfs in een afgeslankt aanbod. Hier gaat dat niet eens, hier moet je respectievelijk naar IPTV en de kabel om dat te kunnen kijken. Dus ja, ik vind dat het aanbod wel ok is. Alles kan natuurlijk beter maar het is zowiezo beter dan helemaal niks!
Rog Geplaatst: 26 september 2008 Auteur Geplaatst: 26 september 2008 Is het jullie misschien ook opgevallen dat op het sport 1 hoofdkanaal geen enkele herhaling meer te zien is van de championsleague groeps wedstrijden we konden ze al niet eens live zien allemaal en nu zelf niet eens integraal omdat ze nodig vinden om het op sport 1.2 uit te zenden de herhalingen dat noem ik nou dubbel gepakt satelliet kijkerje pesten.
Apple740 Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 Origineel bericht van: Rog Is het jullie misschien ook opgevallen dat op het sport 1 hoofdkanaal geen enkele herhaling meer te zien is van de championsleague groeps wedstrijden we konden ze al niet eens live zien allemaal en nu zelf niet eens integraal omdat ze nodig vinden om het op sport 1.2 uit te zenden de herhalingen dat noem ik nou dubbel gepakt satelliet kijkerje pesten. Uiteindelijk is het toch echt CDS die er voor kiest om slechts één kanaal door te geven, en niemand anders. Dus als je je gepest voelt, moet je bij CDS klagen.
guppje29 Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 Als chello media geen toestemming geeft en er ook niks voor wil betalen dan dan heeft CDS niets te zeggen. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen