Littlesat Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 Zowel guppje als apple kan gelijk hebben. Alleen weten wij het niet... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Apple740 Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 Origineel bericht van: guppje29 Als chello media geen toestemming geeft en er ook niks voor wil betalen dan dan heeft CDS niets te zeggen. Chellomedia heeft met Film 1.3 ooit al een rechtszaak verloren, ik neem aan dat men niet wederom nat wilt gaan. Dit is min of meer dezelfde situatie.
Neptunus Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 Origineel bericht van: Apple740 Origineel bericht van: guppje29 Als chello media geen toestemming geeft en er ook niks voor wil betalen dan dan heeft CDS niets te zeggen. Chellomedia heeft met Film 1.3 ooit al een rechtszaak verloren, ik neem aan dat men niet wederom nat wilt gaan. Dit is min of meer dezelfde situatie. Waar ging die rechtszaak eigenlijk om? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Littlesat Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 Maar zo'n procedures kosten een zeer lange tijd... En zolang die procedure duurt geen Film1Action/Sport1.2 op de sat en zolang kunnen de abonnees al weer weglopen.... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
spongebob Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 een reden te meer om asap een procedure te starten, zou ik zeggen... dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47 visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28 TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat
Littlesat Geplaatst: 28 september 2008 Geplaatst: 28 september 2008 Maar dan ook eerst meer transponders regelen ;-) Want er moet ook ruimte zijn voor Sport1.2 en Film1Action... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen