freak Geplaatst: 13 augustus 2008 Geplaatst: 13 augustus 2008 hoi ik zoek een nieuwe tv nou heb ik er een gevonden maar het is een TATUNG LCD 42" V42MMFJ-ETB nou heb ik nog nooit van dit merk gehoord iemand enige ervaring met dit merk?
Big fellow Geplaatst: 13 augustus 2008 Geplaatst: 13 augustus 2008 Zoek maar eens op tweakers. Daar zijn in het verleden hele discussies over dit merk geweest.... “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Fiene56 Geplaatst: 13 augustus 2008 Geplaatst: 13 augustus 2008 Ik ken het merk alleen nog uit de tijd dat ze monitoren maakten. Heb er ooit zelf een gehad en probleemloos. Hoe ze zijn als tv: geen idee VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
pukje Geplaatst: 13 augustus 2008 Geplaatst: 13 augustus 2008 Origineel bericht van: Sjaak(k) De baas van die fabriek kwam zelfs speciaal naar ons toe om er ééns in de zoveel tijd een aantal te komen repareren Is dat zo een bedrijf waar directie-produktie-verkoop-reparatie door 1 persoon gedaan wordt (in de garage) ?
freak Geplaatst: 21 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 21 augustus 2008 uiteindelijk maar een samsung PS42A416C1D aangeschaft hier kan een common interface in? wat kan je hiermee in een tv?
looney2 Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 BV. digitenne module instoppen kaartje er bij en kijken. Maarja, of je dan nog blij bent met het beeld? HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
lemoi Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 nog even kort. Tatung is een taiwanees bedrijf. Ze doen veel OEM/hebben veel OEM gedaan voor andere (bekende) merken (HP, philips.... etc. Ze zijn een groot bedrijf in Taiwan dat al vele jaren bestaat. Hun "mascotte" is zelfs een taiwanees soevenier geworden. Hun PC afdeling hebben ze sinds ~2 jaar aan ECS overgedaan. Maar ze zijn nog steeds goort in CE producten. (de paradigit multi media PC in platte formaat kwam hier ook vandaan) Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand Philips 7072, 2000, 5400 (7005) Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF
Johan45 Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 Origineel bericht van: looney2 BV. digitenne module instoppen kaartje er bij en kijken. Maarja, of je dan nog blij bent met het beeld? Een module en kaartje is niet nodig om de kwaliteit te beoordelen. Antenne er in, even opletten of de TV ook de stroomvoorziening levert. Zo niet dan een externe stroom voorziening aansluiten voor je antenne. Wel nog even kanalen installeren en je kijkt gratis en voor niets naar de publieke Nederlandse kanalen en de regiokanalen binnen jouw bereik. Kan je voordat je ook maar één €cent aan digitenne kwijt bent beoordelen of de kwaliteit voor jou voldoende is. Zo een ingebouwde DVB-T tuner heeft in het gebruik ook nog eens de eigenschap om een beter beeld te geven dan een gratis Digitenne tunertje. Vult u rustig aan !!!
Johan45 Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 Klopt sjaak. Maar deze tv, Samsung PS42A416C1D, heeft een DVB-T tuner als ik de specs. lees. Vult u rustig aan !!!
freak Geplaatst: 22 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2008 hoi dus alleen voor digitenne? heb ik helaas weinig aan hier in spanje evengoed bedankt allemaal
Gast aart44 Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 Origineel bericht van: freak hoi dus alleen voor digitenne? heb ik helaas weinig aan hier in spanje evengoed bedankt allemaal Hoe kom je daar nu bij dat het alleen voor Digitenne is in Spanje heet het DVB-T TDT. Probeer te klikken op de regio waar je woont in Spanje en kijk wat er uitgezonden wordt klik hang een antenne aan je TV en kijk of je ontvangst hebt.
matthew_be_wvl Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 Geen dus, want TDT is gratis. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Gast Pacman Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 Origineel bericht van: matthew_be_wvl Geen dus, want TDT is gratis. Daar kan KPN nog wat van leren.
freak Geplaatst: 22 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2008 en zit er in die Samsung PS42A416C1D dan ook een lamp? moet die na zoveel uur vervangen worden?
alejandro Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 Origineel bericht van: freak en zit er in die Samsung PS42A416C1D dan ook een lamp? moet die na zoveel uur vervangen worden? Met alle respect, dat soort dingen lees je toch voordat je een aankoop doet? wat voor lamp bedoel je? Vastberaden, geen arrogantie!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen