The Iron Maiden Geplaatst: 13 augustus 2008 Geplaatst: 13 augustus 2008 Hallo, Wie van jullie gaat er de komende maanden de superleague formula volgen? Voor diegene die niet weten wat dit is, het is een nieuwe raceklasse waarin verschillende voetbalteams uit de wereld een eigen raceteam hebben. Zo doen bijvoorbeeld PSV, Anderlecht, Glasgow Rangers en AC Milan, waar Robert Doornbos voor zal gaan racen, mee met een raceteam. De bolides zijn voorzien van een V12 4,2 liter motor met zo'n 750 pk, dus dta belooft in ieder geval veel goeds. Het eerste seizoen zijn er slechts 6 races, maar als de klasse een succes blijkt, wordt dit de komende jaren uitgebreid. De eerste race is op 31 augustus op het circuit van Donnington. mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Polleke2 Geplaatst: 13 augustus 2008 Geplaatst: 13 augustus 2008 Ik volg alle race klassen dus ook Robert Doornbos in de nieuwe klasse kijk ook uit naar de A1 met de nieuwe ferraries,hoop wel dat het ergens uitgezonden word
alejandro Geplaatst: 13 augustus 2008 Geplaatst: 13 augustus 2008 Ik had een paar jaar geleden gelezen over deze klasse, mijn cluppie zou ook mee gaan doen, echter heb ik er niets meer van vernomen, blij toe, laten wij eerst maar weer eens gaan voetballen Zijn de 6 races op bekende circuits?(europa)?? Vastberaden, geen arrogantie!
NINjak Geplaatst: 13 augustus 2008 Geplaatst: 13 augustus 2008 Er staat me bij dat jouw cluppie (wat ook de mijne is) juist niet voor die klasse koos maar ze waren wel benaderd. Die lampjes uit die lichtstad doen wel mee maar persoonlijk vind ik de opzet zeer vreemd. Voetbalclubs die mee doen aan autosport hou het lekker gewoon bij voetballen zou ik zeggen.
Alfons Verbiest Geplaatst: 13 augustus 2008 Geplaatst: 13 augustus 2008 Ik ga het zeker volgen. Mits het ergens live wordt uitgezonden. RTL7?
The Iron Maiden Geplaatst: 13 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2008 Op 4-5 oktober is er een race in Zolder (Belgie) Heb gisteren kaartjes besteld zie www.superleagueformula.com VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Alfons Verbiest Geplaatst: 28 augustus 2008 Geplaatst: 28 augustus 2008 Ik heb in de nieuwe programmagids gezocht en nergens wordt het zondag uitgezonden. Althans, het staat nergens vermeld. Als dat zo is kun je het nu al een doodgeboren kindje noemen. Zoiets valt of staat met uitzending op TV. Even gegoogled en daar vond ik dat het wordt uitgezonden bij RTL en PSV TV. En live via Eurosport 2. Bij RTL zie ik het nergens staan, PSV TV heb ik niet en ook bij de programmering van Eurosport 2 is er niets van terug te vinden. Leuk initiatief, maar niet op deze manier.
The Iron Maiden Geplaatst: 28 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 28 augustus 2008 De eerste race in Donnington wordt op 7 september door RTL7 uitgezonden. Dat is dus een samenvatting van een race die een week eerder is geweest. Dan maar live op Eurosport 2 kijken. mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
D.Quijote Geplaatst: 28 augustus 2008 Geplaatst: 28 augustus 2008 Ik zag net een reklame voorbij komen op eurosport 2 voor de live sport voor zondag, maar dat zat de race niet bij, staat ook niet op teletekst. Op de website kan ik ook niets vinden. Salu2,D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Alfons Verbiest Geplaatst: 28 augustus 2008 Geplaatst: 28 augustus 2008 Precies, Dat schreef ik dus een stukje hierboven ook al. "Bij RTL zie ik het nergens staan, PSV TV heb ik niet en ook bij de programmering van Eurosport 2 is er niets van terug te vinden".
Gast decodertje Geplaatst: 28 augustus 2008 Geplaatst: 28 augustus 2008 Fans will be able to view the championship on: UK: Setanta Sports Spain & Andorra: Cuatro Italy: Sky Italia Portugal: TVI Brazil: SporTV Globo France: Direct 8 Holland: RTL pas na de 3de race live Greece: Alpha TV Cyprus: MiVision Turkey: Show TV UAE & Middle East countries: Abu Dhabi Sport For all the remaining European countries, Eurosport 2, will provide live coverage of the race weekend as well as a specific magazine in prime time on Tuesdays.
Fiene56 Geplaatst: 29 augustus 2008 Geplaatst: 29 augustus 2008 Origineel bericht van: decodertje Holland: RTL pas na de 3de race live Dit geeft wel aan hoeveel annimo er voor is. Denk dat ze willen afwachten hoe het aan komt. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Bigfoot Geplaatst: 1 september 2008 Geplaatst: 1 september 2008 Ik vind het echt een onzinnige opzet. Dat de voetbalclubs hun naam eraan lenen snap ik nog wel, want ze krijgen daar een financiele vergoeding voor, maar verder wordt het vast een grote flop. Straks krijg je nog dat er motorraces komen met motoren die genoemd zijn naar het paard van Anky van Grunsven ofzo.....
Alfons Verbiest Geplaatst: 1 september 2008 Geplaatst: 1 september 2008 Origineel bericht van: Alfons Verbiest Ik heb in de nieuwe programmagids gezocht en nergens wordt het zondag uitgezonden. Althans, het staat nergens vermeld. Als dat zo is kun je het nu al een doodgeboren kindje noemen. Zoiets valt of staat met uitzending op TV. Even gegoogled en daar vond ik dat het wordt uitgezonden bij RTL en PSV TV. En live via Eurosport 2. Bij RTL zie ik het nergens staan, PSV TV heb ik niet en ook bij de programmering van Eurosport 2 is er niets van terug te vinden. Leuk initiatief, maar niet op deze manier. Ik heb zondag uiteindelijk toch beide wedstrijden live gezien (in 4:3). Om 12.00 uur via Abu_Dhabi_Sport en om 15.00 uur via Direct 8. Het moet allemaal nog wel zijn draai vinden. Logisch, het is allemaal erg nieuw met heel weinig voorbereiding.
Polleke2 Geplaatst: 2 september 2008 Geplaatst: 2 september 2008 Jammer ik wou dat je dat eerder had gezegd
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen