Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Wie van jullie gaat er de komende maanden de superleague formula volgen? Voor diegene die niet weten wat dit is, het is een nieuwe raceklasse waarin verschillende voetbalteams uit de wereld een eigen raceteam hebben. Zo doen bijvoorbeeld PSV, Anderlecht, Glasgow Rangers en AC Milan, waar Robert Doornbos voor zal gaan racen, mee met een raceteam.

De bolides zijn voorzien van een V12 4,2 liter motor met zo'n 750 pk, dus dta belooft in ieder geval veel goeds.

Het eerste seizoen zijn er slechts 6 races, maar als de klasse een succes blijkt, wordt dit de komende jaren uitgebreid.

De eerste race is op 31 augustus op het circuit van Donnington.

mvg,

The Iron Maiden

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Geplaatst:

Ik had een paar jaar geleden gelezen over deze klasse, mijn cluppie zou ook mee gaan doen, echter heb ik er niets meer van vernomen, blij toe, laten wij eerst maar weer eens gaan voetballen :P

Zijn de 6 races op bekende circuits?(europa)??

Vastberaden, geen arrogantie!
Geplaatst:

Er staat me bij dat jouw cluppie (wat ook de mijne is) juist niet voor die klasse koos maar ze waren wel benaderd.

Die lampjes uit die lichtstad doen wel mee maar persoonlijk vind ik de opzet zeer vreemd. Voetbalclubs die mee doen aan autosport hou het lekker gewoon bij voetballen zou ik zeggen.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb in de nieuwe programmagids gezocht en nergens wordt het zondag uitgezonden. Althans, het staat nergens vermeld.

Als dat zo is kun je het nu al een doodgeboren kindje noemen. Zoiets valt of staat met uitzending op TV.

Even gegoogled en daar vond ik dat het wordt uitgezonden bij RTL en PSV TV. En live via Eurosport 2.

Bij RTL zie ik het nergens staan, PSV TV heb ik niet en ook bij de programmering van Eurosport 2 is er niets van terug te vinden.

Leuk initiatief, maar niet op deze manier.

Geplaatst:

De eerste race in Donnington wordt op 7 september door RTL7 uitgezonden. Dat is dus een samenvatting van een race die een week eerder is geweest.

Dan maar live op Eurosport 2 kijken.

mvg,

The Iron Maiden

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Geplaatst:

Ik zag net een reklame voorbij komen op eurosport 2 voor de live sport voor zondag, maar dat zat de race niet bij, staat ook niet op teletekst. Op de website kan ik ook niets vinden.

Salu2,D.Quijote

M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

Gast decodertje
Geplaatst:

Fans will be able to view the championship on:

UK: Setanta Sports

Spain & Andorra: Cuatro

Italy: Sky Italia

Portugal: TVI

Brazil: SporTV Globo

France: Direct 8

Holland: RTL pas na de 3de race live

Greece: Alpha TV

Cyprus: MiVision

Turkey: Show TV

UAE & Middle East countries: Abu Dhabi Sport

For all the remaining European countries, Eurosport 2, will provide live coverage of the race weekend as well as a specific magazine in prime time on Tuesdays.

Geplaatst:
Origineel bericht van: decodertje
Holland: RTL pas na de 3de race live

Dit geeft wel aan hoeveel annimo er voor is.
Denk dat ze willen afwachten hoe het aan komt.

VU+ Duo en 2x dreambox .

--------------------------------

plus 2 ruwharige tekkels

Geplaatst:

Ik vind het echt een onzinnige opzet. Dat de voetbalclubs hun naam eraan lenen snap ik nog wel, want ze krijgen daar een financiele vergoeding voor, maar verder wordt het vast een grote flop.

Straks krijg je nog dat er motorraces komen met motoren die genoemd zijn naar het paard van Anky van Grunsven ofzo.....

Geplaatst:
Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Ik heb in de nieuwe programmagids gezocht en nergens wordt het zondag uitgezonden. Althans, het staat nergens vermeld.

Als dat zo is kun je het nu al een doodgeboren kindje noemen. Zoiets valt of staat met uitzending op TV.

Even gegoogled en daar vond ik dat het wordt uitgezonden bij RTL en PSV TV. En live via Eurosport 2.

Bij RTL zie ik het nergens staan, PSV TV heb ik niet en ook bij de programmering van Eurosport 2 is er niets van terug te vinden.

Leuk initiatief, maar niet op deze manier.

Ik heb zondag uiteindelijk toch beide wedstrijden live gezien (in 4:3). Om 12.00 uur via Abu_Dhabi_Sport en om 15.00 uur via Direct 8.

Het moet allemaal nog wel zijn draai vinden. Logisch, het is allemaal erg nieuw met heel weinig voorbereiding.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen