hanskedrie Geplaatst: 13 augustus 2008 Geplaatst: 13 augustus 2008 Beste, Ik weet niet of ik in het goede topic zit. Na een hevige regenbui heb ik ineens geen beeld meer op een aantal kanalen van canal digitaal??? Het betreft de volgende: !entertainment, humor TV, MGM, Film 1.1, Film 1.2, (Film 1.3), geschiedenis tv, Holland doc, consumenten TV en Nederland 4. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? Het rare is dat bijvoorbeeld sport 1.1 (die bij de filmkanalen zit) wel werkt. alvast bedankt.
Moderator ceesv Geplaatst: 13 augustus 2008 Moderator Geplaatst: 13 augustus 2008 Er zijn een aantal mogelijkheden, maar het is misschien het eenvoudigst, een reset te doen. Schakel je ontvanger eens uit met de netschakelaar, of trek de netstekker uit het stopcontact. Schakel daarna de ontvanger weer in. Mogelijk verhelpt dat je probleem. Andere mogelijkheden zijn waterschade, of door een windvlaag de schotel verdraaid. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
hanskedrie Geplaatst: 13 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2008 Een reset heb ik al uitgevoerd zonder resultaat. Moest de schotel door een windvlaag verdraaid zijn dan zouden er meer kanalen niet meer te ontvangen zijn toch? Het zijn namelijk kanalen die op astra 1 en astra 3 zitten. Zou een heractivatie van de smartcard kunnen helpen?
Moderator ceesv Geplaatst: 13 augustus 2008 Moderator Geplaatst: 13 augustus 2008 Er zijn vanavond meer mensen, die problemen hebben. Zie dit onderwerp. Ik zag, dat bijvoorbeeld ned 1 op dezelfde transponder zit als film 1.1 Kennelijk zit het probleem dus in de rechten van je kaartje. Mogelijk werkt alles morgen spontaan weer, anders zul je het probleem kennelijk bij Canaldigitaal moeten zoeken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
hanskedrie Geplaatst: 13 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2008 Ik zal het nog even afwachten, hopelijk is het morgen opgelost. Stel dat de schotel door de wind iets veranderd is dan zou ik op alle kanalen last hebben toch?
Moderator ceesv Geplaatst: 14 augustus 2008 Moderator Geplaatst: 14 augustus 2008 Het ziet er niet naar uit, dat je schotel verdraaid is. Anders zou je Nederland 1 ook niet meer kunnen otvangen. Dit is vermoedelijk een rechtenkwestie op je smartkaart. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
hanskedrie Geplaatst: 14 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2008 Het probleem is al duidelijk. Alle zenders die ik niet meer kan ontvangen komen uit het themapakket. Omdat dit een tweede kaartje is zijn die niet meer te ontvangen (blijkbaar alleen maar de eerste maand). Dus ze zullen niet meer terugkomen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen