Gast Echo333 Geplaatst: 13 augustus 2008 Geplaatst: 13 augustus 2008 Beste allen: ik heb een standaard CD CI Module en kom er nu achter dat die dus niet zo geschikt is voor de TF... Een Aston Dual is beter, maar welke dan? er zijn er een viertal als ik goed geteld heb Kan iemand mij adviseren?
Gast aart44 Geplaatst: 13 augustus 2008 Geplaatst: 13 augustus 2008 Uiteraard is er maar één geschikt voor de seca codering dat is dus de Aston Seca dual 1.07 met de laatste software 2.18.
WPW Geplaatst: 13 augustus 2008 Geplaatst: 13 augustus 2008 En de dragon cam, al jaren plezier van en werkt bijna overal in. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast aart44 Geplaatst: 13 augustus 2008 Geplaatst: 13 augustus 2008 Origineel bericht van: WPW En de dragon cam, al jaren plezier van en werkt bijna overal in. Niks mis mee en buiten de Dragon zijn er nog wel meer maar ik had de vraag als volgt gelezen. Origineel bericht van: Echo333 Een Aston Dual is beter, maar welke dan? er zijn er een viertal als ik goed geteld heb Kan iemand mij adviseren? Dan is de Aston seca dacht ik het juiste antwoordt.
it feintsje Geplaatst: 15 augustus 2008 Geplaatst: 15 augustus 2008 Het schijnt dat de Powercam het ook erg goed doet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen