Ron Geplaatst: 13 augustus 2008 Geplaatst: 13 augustus 2008 Zoals jullie weten zijn we al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang bezig met een nieuwe board software. We zijn nu op een punt aangekomen waar we jullie graag laten testen. Op de nu volgende URL hebben we een "ruwe" versie met de volledige sat4all database tot vanochtend vroeg neergezet. Daar zou je eens in kunnen loggen en ons laten weten wat je er van denkt. http://test.4all.tv/vbulletin Je mag er zo veel testberichten plaatsen als je wilt, maar blijf wel netjes. De regels gelden daar net zo goed als hier. Ron
Poetsdoekje Geplaatst: 13 augustus 2008 Geplaatst: 13 augustus 2008 Origineel bericht van: Toxic[Q ]Zoals jullie weten zijn we al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang bezig met een nieuwe board software. We zijn nu op een punt aangekomen waar we jullie graag laten testen. Op de nu volgende URL hebben we een "ruwe" versie met de volledige sat4all database tot vanochtend vroeg neergezet. Daar zou je eens in kunnen loggen en ons laten weten wat je er van denkt.http://test.4all.tv/vbulletin Je mag er zo veel testberichten plaatsen als je wilt, maar blijf wel netjes. De regels gelden daar net zo goed als hier. Ron Ziet er best wel mooi uit, maaaaar ik ben wel heel errug gewend aan het huidige board, het zal dus wel wennen worden groet poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
WPW Geplaatst: 13 augustus 2008 Geplaatst: 13 augustus 2008 Zie je wel je kan het wel Ron gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Ron Geplaatst: 13 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2008 @wpw, het was wel een enorme klus het zo te krijgen als we het nu hebben. Daar hebben ook duwgati en ronaldd flink tijd in gestoken waarvoor dank. Die avatar van jou verscheen nogal groot op het nieuwe board, waar ik hem nu gewist heb. Het je die na inloggen opnieuw geupload, of was dat gewoon de door ons geimporteerde avatar? Ron
omanski Geplaatst: 13 augustus 2008 Geplaatst: 13 augustus 2008 Ben het volledig met Poetsie eens, het is allemaal wel erg licht van kleur....zo steriel ! Verder ziet het er volgens mij wel goed uit, ben niet zo kritisch.. Groetuhhh...Omanski. -------------------- CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.
Timm1983 Geplaatst: 13 augustus 2008 Geplaatst: 13 augustus 2008 De new look van Sat4all ziet er wel nieuw en fris uit Het zal weer even wennen worden, maar waarom niet, een restyling heeft ook zo'n voordelen. Op de nieuwe site al eens getest en daar staat nog mijn oude avatar terwijl hier mijn nieuwe staat. Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
ReBr Geplaatst: 13 augustus 2008 Geplaatst: 13 augustus 2008 Ben nu ook al wat op het nieuwe board aan het posten: Layout toont erg netjes en rustig, veel info, en toch niet te druk (oude style toont wat drukker) Dit board heeft wel heel wat nieuwe mogelijkheden zo te zien, tot nu toe mis ik nog de "alles weergeven" optie in een discussie (vind ik wel zo handig, lekker in 1 keer alles doorlezen, als ik het onderwerp nog niet eerder had kunnen lezen) Ook lekker snel op een trage GPRS (inbel) verbinding Snel reageren werkt simpel en snel De WYSIWYG bij het bericht maken is erg mooi. Zie verder wel wat het wordt, maar verandering op zijn tijd is prima
Tisnix Geplaatst: 13 augustus 2008 Geplaatst: 13 augustus 2008 Ik vind het rete-strak! Lijkt wel of mijn laptop geupgreed is. Mijn complimenten. VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /
Ron Geplaatst: 13 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2008 LOL, de bericht en forumlijst achtergrondkleuren zijn identiek met deze site.
Gast M&R Geplaatst: 13 augustus 2008 Geplaatst: 13 augustus 2008 Ik vind het huidige mooier,het nieuwe ziet er zo gewoon uit zoals de meeste forums eruit zien. Het gaat mij om het forum,dus de inhoud,maar visueel vind ik het geen verbetering.
hvdh Geplaatst: 13 augustus 2008 Geplaatst: 13 augustus 2008 Eerste gedachte: héé, ik ken dat schoteltje! van hier. Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.
WPW Geplaatst: 13 augustus 2008 Geplaatst: 13 augustus 2008 Origineel bericht van: Toxic[Q ]@wpw, het was wel een enorme klus het zo te krijgen als we het nu hebben. Daar hebben ook duwgati en ronaldd flink tijd in gestoken waarvoor dank. Die avatar van jou verscheen nogal groot op het nieuwe board, waar ik hem nu gewist heb. Het je die na inloggen opnieuw geupload, of was dat gewoon de door ons geimporteerde avatar? Ron Heb er niks aangedaan, vond het wel goed zo groot hahahahha gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Ron Geplaatst: 13 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2008 Origineel bericht van: hvdh Eerste gedachte: héé, ik ken dat schoteltje! van hier. Die hebben inderdaad hetzelfde plaatje gebruikt.
satcat Geplaatst: 13 augustus 2008 Geplaatst: 13 augustus 2008 Wat ik wel mis in de nieuwe opzet is de taart als je jarig bent!
cookie monster Geplaatst: 14 augustus 2008 Geplaatst: 14 augustus 2008 Lol , ik was 3 jaar sinds mijn laatste bezoek aan het nieuwe forum Eigenlijk , 2 jaar & 11,5 maand oud Het enige dat ik mis , is dat je alle pagina's niet meer ineens kunt openen !! Voor de rest geen klagen , op't eerste zicht C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen