Snuffer Geplaatst: 14 augustus 2008 Geplaatst: 14 augustus 2008 Bij mij is er iets vreemds in heb op het BBC prime kanaal nu ineens HBO2 testbeeld staan. Iets bekend bij iemand? TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
Elwin Geplaatst: 14 augustus 2008 Geplaatst: 14 augustus 2008 Volgens mij zendt BBC Prime al een tijdje niet meer uit via de UPC Direct transponder. Dan kan het goed zijn dat UPC Direct het nu vor andere doeleinden, dus HBO2 gaat gebruiken... Overigens vind ik het nog steeds erg jammer dat BBC Prime niet meer in het Basispakket zit van CDS...
René Verbiest Geplaatst: 15 augustus 2008 Geplaatst: 15 augustus 2008 Heb 'm nog gewoon in mijn lijst staan. Weliswaar betreft het de HB frequentie, maar als ik via de T9 schotel kijk, merk ik alleen dat het een ietsje langer dan normaal duurt, eer de zender zichtbaar is. Komt uiteraard door de verschillende cams die uit en ingeschakeld moeten worden. Zelfde geldt trouwens ook de Franse versie van Boomerang, die ik meteen achter de UPC Boomerang heb staan, maar dit terzijde.
cookie monster Geplaatst: 15 augustus 2008 Geplaatst: 15 augustus 2008 Een T9 , 9cm , woooow , da's handig , DE oplossing Dan kan je er veel plaatsen , en geen kat die gaat hierover melken OK , Ok , een nulletje vergeten C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
René Verbiest Geplaatst: 15 augustus 2008 Geplaatst: 15 augustus 2008 Oeps! nulletje vergeten, moest T 90 zijn natuurlijk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen