Ga naar inhoud

Software via internet bestellen met licentie ??

Aanbevolen berichten

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Ik heb op een site software gevonden, met een probeerversie.

dit is ook wat ik zoek,

Maar hoe kan ik dat verkrijgen, ik heb geen kreditkaart, of zoiets.

In de winkel niet te verkrijgen. wat zijn de mogelijkheden??

De site, kan ik hier niet vermelden, reclameregels.

Maar voor wie mij wil helpen, kan ik de link wel suren naar PM.

Geplaatst:

Misschien we zo handig als we de betalings mogelijkheden weten van die site.

Als het alleen per CC kan schaf er dan één aan.

Kan of wil je dat niet... dan is er niets aan te doen en moet je een ander progje gaan zoeken.

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

De volgende betalingsmogelijkeden zijn er

Visa

MasterCard

Discover

Amex

Paypal

Ik heb dan ook geen van allen, en weet ook niet hoe dat werkt.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Henri Aalten
De volgende betalingsmogelijkeden zijn er

Visa
MasterCard
Discover
Amex
Paypal

Ik heb dan ook geen van allen, en weet ook niet hoe dat werkt.

Ja dat zijn allemaal creditkaarts als je die niet hebt dan zijn we gauw klaar.
Dan kun je daar dus niets bestellen, tenzij je bereid bent een creditkaart aan te vragen bij je eigen bank of zoiets. laugh
Geplaatst:

Je kan een paypal account openen en deze koppelen aan je bank/giro rekening. Geen CC nodig....

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Geplaatst:

Misschien ook nog even heel beknopt uitleggen wat een PayPal account is.

PayPal is een door Bank of America ontwikkelde bijzonder veilige betaalmethode waarbij t.b.v. betalingen (zowel binnen- als buitenland) geen rekeningnummers worden gebruikt maar jouw opgegeven e-mail adres.

Tot voor kort kon dit alleen met gebruikmaking van een CC maar nu kan dit ook met jouw Bank- Girorekening.

Ik werk hier al jaren mee en heb bijzonder goede ervaringen.

Dus het grootste voordeel hiervan is dat je aan de verkopende partij nooit een nummer van de CC, Bank- of Girorekening door hoef te geven, PayPal regelt de betaling volledig gratis voor je.

Lees meer hierover op http://www.paypal.nl/nl.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Geplaatst:
Origineel bericht van: Jürgen
PayPal is een door Bank of America ontwikkelde bijzonder veilige betaalmethode waarbij t.b.v. betalingen (zowel binnen- als buitenland) geen rekeningnummers worden gebruikt maar jouw opgegeven e-mail adres.

De Bank of America heeft helemaal niets met PayPal te maken (gehad)!
Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/PayPal (de Engelse pagina heeft veel meer informatie!) .

PayPal is een op zichzelf staande bank die niets te maken heeft met andere banken...
Trouwens zo "bijzonder veilig" is het niet want als je een paswoord gebruikt voor je PayPal account wat je ergens anders ook gebruikt of wat te eenvoudig is, dan is het helemaal niet zo veilig.
Grootste nadeel is dat PayPal heel gemakkelijk je account blokeert als zij fraude vermoeden. Probeer dan maar eens je account weer beschikbaar te krijgen. Is mij een keer overkomen, en heeft mij bijna een maand en vele telefoontjes naar het buitenland gekost om mijn account weer terug te krijgen! Ik had er ook nog eens geld op staan, dus dat geld was ook niet beschikbaar!

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Je kan je paypal account koppelen aan je bank- of girorekening daardoor kun je dan altijd betalen, het bedrag wordt dan achteraf van je rekening afgeschreven.

Je kan je account ook gebruiken als een prepaidaccount of debitcard, je stort eerst geld op je paypalaccount en dat bedrag kun je dan gebruiken om te betalen, nadeel is wel als je 1 cent tekort komt dan kan de betaling niet doorgaan.

Geplaatst:

Neem gewoon een cc met een limiet van 250 euro, ik koop voor heel veel centen per jaar vanalles op deze manier, ook via paypal zonder een account daar.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Geplaatst:

juist om hetgeen Big fellow in dat vorige bericht schreef, betreffende ellende met paypal, kun je beter niets aan een dergelijke firma doen toekomen

een prepaid, bedoel ik dus.

het is GEEN bank

lees de gebruiksovereenkomst ook maar eens

en verwonder jezelf dan van een dergelijke hoop tekst en moeilijke afspraken

als je dan denkt: dan zal het wel in orde zijn, dan ben je toch echt de lul bij fouten gegenereerd door systemen waarvan paypal afhankelijk is

gevestigd in Luxemburg en volgens UK-courts / rechtbanken te betwisten?

is de controle op de financiele instituten ergens bedenkelijk, dan is het wel in UK

had ik zo de afgelopen decennia begrepen

waar je zomaar je spaargeld kwijt kunt raken.

cheers

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

Ik gebruik Paypal al heel lang en veelvuldig.

Nooit geen problemen mee gehad. Voor de zekerheid zorg ik ervoor dat ik nooit teveel geld op mijn Paypal account heb staan.

Als je paypal middels een debetcard gebruikt duurt het 4 a 5 werkdagen voordat je geld beschikbaar is.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen