1pm Geplaatst: 14 augustus 2008 Geplaatst: 14 augustus 2008 Ik weet dat hier mensen zitten die wonen in spanje , maar hoe en wat is het gemakkelijkste om een nie nr te verkrijgen voor spanje . 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
paardengek Geplaatst: 14 augustus 2008 Geplaatst: 14 augustus 2008 Misschien een domme vraag: Wat is een nie nummer ? Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
D.Quijote Geplaatst: 14 augustus 2008 Geplaatst: 14 augustus 2008 @ paardengek, Een NIE nummer is een Spaans sofi nummer, zonder dit nummer kan je bij de diverse instanties niets doen. Dus geen telefoon aanvragen; auto kopen; belastingbetalen enz. enz. @ 1pm, Gewoon in de rij gaan staan bij de Nationale politie, voor mij is het alweer een tijdje geleden dat ik die heb gehaald. Volgens mij heb je 2 pasfoto's nodig en een kopie van je paspoort. Het kan zo zijn dat je eerst in de rij moet gaan staan om het formulier te halen, en dan weer in de rij om het in te leveren, en dan nogmaals om je nummer op te halen. Daar ben je dus ruim drie ochtenden mee bezig. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Digipaps Geplaatst: 14 augustus 2008 Geplaatst: 14 augustus 2008 @paardengek: NIE = (Número de Identificación de Extranjeros) Da's een soort sofinummer zoals dat in Nederland heet.. @1pm: Die vraag je aan bij hoofdbureau van politie (Comisaría) OOooops ...link verwijderd...een beetje commercie toch.. Google maar eens op NIE aanvragen digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
Ome Merde Geplaatst: 14 augustus 2008 Geplaatst: 14 augustus 2008 zonder dit nummer kan je bij de diverse instanties niets doen. Dus geen telefoon aanvragen; auto kopen; belasting betalen lol, nie aanvragen dan dat nie-nummer merDe deze ruimte is te huur
Satbakker Geplaatst: 14 augustus 2008 Geplaatst: 14 augustus 2008 Hier kun je het aanvraag formulier in PDF dowloaden: http://www.mir.es/SGACAVT/modelos/extranjeria/modelos_extranje/ex_14.pdf Dan met 2 recente pasfotos naar La Policia Nacional gaan in je verblijf plaats in Spanje, afdeling extranjeria. En dan wachten....wachten....wachten.... en nog eens wachten. Kunnen zo een maand of 3 4 overheen gaan. - GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox - Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V - Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB - Satfinder Promax
lock Geplaatst: 14 augustus 2008 Geplaatst: 14 augustus 2008 Als je nog de tijd hebt, kan je het N.I.E. ook via het Spaanse consulaat in Amsterdam aanvragen, duurt ongeveer 6 weken. Consulaat in Amsterdam. (Frederiksplein 34) 020-6203811 open 9.00-14.00 uur download thuis het formulier; zie boven dan kun je dit thuis al invullen. Maak hiervan 2 kopiëen. Neem mee; paspoort + 2 kopiëen + 2 pasfoto,s lege enveloppe naar je eigen geadresseerd met postzegel "That's another fine mess you've got me into"
1pm Geplaatst: 14 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2008 kijk hier heb ik iets aan bedankt 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
D.Quijote Geplaatst: 14 augustus 2008 Geplaatst: 14 augustus 2008 @1pm, Ben je ook van plan te verkassen naaar het warme zuiden ??? Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
1pm Geplaatst: 14 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2008 yep klopt Joa zo gaat dat alaaf !!!!
mapi Geplaatst: 14 augustus 2008 Geplaatst: 14 augustus 2008 Origineel bericht van: D.Quijote @1pm, Ben je ook van plan te verkassen naaar het warme zuiden ??? Salu2, D.Quijote aan zijn vallegtje te zien woont hij al in het zuiden..... ag en toe is het er ook nog warm Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
1pm Geplaatst: 19 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2008 nou lekker nee hoor moet naar spanje toe heb vandaag contact met et spaans consulaat gehad . 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
lock Geplaatst: 20 augustus 2008 Geplaatst: 20 augustus 2008 Vreemd, dan is dit zeer recent gewijzigd zie ander bericht: Re: NIE nummer aanvragen vanuit Nederland , annemiek 1-8-2008, 13:09 uur je kunt gewoon naar het spaanseconsulaat zoals meer mensen zeggen met 2 pasfotos en je legitimatie en wat je niet moet vergeten is een enveloppe met voldoende postzegels erop en je eigen adres al erop geschreven want die enveloppe wordt gebruikt om de papieren vanuit spanje naar jou terug te sturen. wij hebben 14 maart dit gedaan en precies 3 maanden later kwam bij ons het nie-nummer binnen. je kunt ook even bellen naar het consulaat en die vertellen je alles precies. succes "That's another fine mess you've got me into"
1pm Geplaatst: 20 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2008 gewoon gebeld zei die pipo je moet naar spanje gaan gaat niet via de consulaat .naar de politie gaan en dan aanvragen vind et ook gek maar tja is niet anders dan . toch bedankt 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen