Herculess Geplaatst: 14 augustus 2008 Geplaatst: 14 augustus 2008 Ik werd geconfronteerd met een Comag Seca2CI, die helemaal geen beeld meer gaf en niet reageerde op enige toetsindruk. Het flashen van firmware via de seriële poort lukte niet: de decoder reageerde ook daar niet op. Via een JTAG-aansluiting lukte het uiteindelijk wel. Voor degenen die te maken krijgen met dezelfde vervelende situatie: hierbij de nodige info. reanimatieComagSeca2CI.txt
ippa Geplaatst: 20 augustus 2008 Geplaatst: 20 augustus 2008 Hallo, Bij mij terug opstarten geslaagd door op frontpaneel tegelijkertijd "power" en een van de knoppen tussen "menu" en "tv/radio" in te drukken. Ik weet niet meer juist dewelke Groetjes, JLD
ippa Geplaatst: 23 augustus 2008 Geplaatst: 23 augustus 2008 Hallo, Intussen is de Comag 2CI toch dood... opstarten niet meer mogelijk. mvg, JLD
Gast M&R Geplaatst: 23 augustus 2008 Geplaatst: 23 augustus 2008 Origineel bericht van: Herculess Ik werd geconfronteerd met een Comag Seca2CI, die helemaal geen beeld meer gaf en niet reageerde op enige toetsindruk. Het flashen van firmware via de seriële poort lukte niet: de decoder reageerde ook daar niet op. Via een JTAG-aansluiting lukte het uiteindelijk wel. Voor degenen die te maken krijgen met dezelfde vervelende situatie: hierbij de nodige info. Is er iemand die voor mij een comag tot leven kan roepen met zo'n jtag?
ippa Geplaatst: 25 augustus 2008 Geplaatst: 25 augustus 2008 @M&R, Ik probeer momenteel de jtag te maken voor de comag seca 2ci. Ik dien wel te wachten op mijn decoder daar die voor een maand uitgeleend is en pas daarna kan getest worden. Groetjes, JLD
Gast M&R Geplaatst: 26 augustus 2008 Geplaatst: 26 augustus 2008 Ik heb er 2 deze mag je gebruiken om te testen.
ippa Geplaatst: 28 augustus 2008 Geplaatst: 28 augustus 2008 Hallo M&R, Contacteer mij even aub via email: mollum@yahoo.com. Bedankt, JLD
Cobus R Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 Bedankt voor deze info ik heb er nu 2 weer werkend gekrgen met de jtag nogmaals dank. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
dodusa Geplaatst: 13 mei 2010 Geplaatst: 13 mei 2010 hallo herculess, ik heb hetzelfde probleem met mijn ontvanger maar ik kan helaas die bijlage van jou niet downloaden, dan krijg ik steeds dezelfde foutmelding. Groeten dodusa
Gast yuppie Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 komt waarschijnlijk omdat het onderwerp al twee jaar oud is..
dodusa Geplaatst: 17 mei 2010 Geplaatst: 17 mei 2010 bedankt, dat had ik nog niet gezien, wanneer er toch nog iemand is met de oplossing hou ik me aanbevolen grt Dodusa
Cobus R Geplaatst: 20 mei 2010 Geplaatst: 20 mei 2010 Ik heb hier nog wel een jtag liggen (met beschrijving) voor deze decoder doe ik toch niks meer mee voor 5 euro is die van jou. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen