Checkin Geplaatst: 14 augustus 2008 Geplaatst: 14 augustus 2008 Ben op zoek naar een actuele settingslijst voor de Echostart AD 3000 Ip Viacces. Waar kan ik deze vinden ? Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Checkin Geplaatst: 15 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2008 Kan iemand een actueele settinglijst uploaden, mijn eigen lijst is door onbekende oorzaak geheel veranderd, freq etc klopt niet meer, Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
jer49 Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 Daar ga je volgens mij niet veel aan hebben. Je gaat dan alle voorgeprogrammeerde sat posities wijzigen. Stuur me maar een e-mail dan kan je m'n set editor van W. L. "lenen". Daarmee je huidige settings inladen en dan opnieuw editten en terugzetten. Daarmee behoud je je posities. "het daghet in het Oosten, het lightet overal; hoe luttel weet C-plusje waarheen ik kijken zal"
sat87 Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 De echostar AD3000IP heeft een probleem met het flash geheugen, deze kan soms op onverklaarbare wijze muteren. Echostar heeft jaren geleden aangeboden om deze chip te vervangen voor 50euro. Als dit probleem na het uploaden weer eens optreed zou ik met Echostar contact opnemen. Of een vaste kabel tussen PC en ontvanger zetten om direkt bij een fout de juiste lijst weer te kunnen uploaden. Grtz Sat87 Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west
Checkin Geplaatst: 28 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 28 augustus 2008 Heren bedankt voor de reactie en aanbod. De ontvanger is verhuist naar de slaapkamer, hij wordt daar alleen nog gebruikt voor 19,2 en 5,0 west, vaste opstellingen. Kanalen opnieuw ingelezen. Beneden staat nu een nieuwe TP7700HSCI Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen