SamSoN Geplaatst: 15 augustus 2008 Geplaatst: 15 augustus 2008 Is deze opsteling mogelijk met een Wavefrontier T55: 7E - 19,2E - 42E ? Heeft iemand dat geprobeerd? Ik vraag het niet voor mezelf maar voor een collega. Groet,SamSoN Dreambox DB7020s Gemini 4.3 Moteck SG-2100A
cookie monster Geplaatst: 15 augustus 2008 Geplaatst: 15 augustus 2008 7°Oost EW3 gaat wel , echter , niet alle signalen worden evensterk uitgezonden !! http://www.flysat.com/eutelsatw3a-beam.php 19,2°Oost is in de benelux perfekto 42°Oost , enkel de Turksat 2A east beam & 3A east beam gaan niet !! http://www.flysat.com/turksat42-beam.php Echter , niet alle signalen worden evensterk uitgezonden !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
cookie monster Geplaatst: 15 augustus 2008 Geplaatst: 15 augustus 2008 De 10 minuten edit = 7°Oost EW3 gaat wel , echter , niet alle signalen worden evensterk uitgezonden !! http://www.flysat.com/eutelsatw3a-beam.php 19,2°Oost is in de benelux perfekto 42°Oost , enkel de Turksat 2A east beam & 3A east beam gaan niet !! http://www.flysat.com/turksat42-beam.php Echter , niet alle signalen worden evensterk uitgezonden !! Het middenpunt van deze opstelling voor de T55 is 25°oost Meest Oostelijk punt is 45°oost & westelijk wordt dit 5°oost !! Je kan maar 40° over de rail spannen , echter de uiterstgeplaatste LNB's , wanneer de bedoelde satelliet een zwakkere beam heeft , beter zou dus een T90 zijn te plaatsen !! Of draaibaar , 88cm gaat wel perfekt voor ALLE (Europa) Beams !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
SamSoN Geplaatst: 16 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2008 De Turkse zenders zijn voor die collega belangrijk,dus hij hoeft niet alles te ontvangen. Ik weet dat het met een T90 beter was maar hij heeft al T55. Bedankt voor je reactie cookie. Ik heb foto's van jouw opstelling gezien echt gaaf. Groet,SamSoN Dreambox DB7020s Gemini 4.3 Moteck SG-2100A
edbe Geplaatst: 17 augustus 2008 Geplaatst: 17 augustus 2008 @ cookie monster, je moet bij je "Bekijk website" ff de link goed door geven, als je aanklikt krijg je geen web door. 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
cookie monster Geplaatst: 19 augustus 2008 Geplaatst: 19 augustus 2008 SamSoN , ik krijg van de westbeams alles door Het middelpunt bij mijn T55-opstelling is +/- 28°oost Destijds heb ik de T55 zodanig gezet dat 42°oost op het einde van de rail zat , ging wel , maar een tikkeltje bedroevend !! Edbe of alle andere , lukt het nu wel ?? C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
edbe Geplaatst: 20 augustus 2008 Geplaatst: 20 augustus 2008 @ cookie monster, ik ben eigenlijk er nog niet aan toe gekomen ben druk bezig met de tuin en overkaping aan het maken... en de schotel krijg dan ook weer een nieuwe positie.... 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
SamSoN Geplaatst: 22 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2008 Origineel bericht van: cookie monster SamSoN , ik krijg van de westbeams alles door Het middelpunt bij mijn T55-opstelling is +/- 28°oost Destijds heb ik de T55 zodanig gezet dat 42°oost op het einde van de rail zat , ging wel , maar een tikkeltje bedroevend !! Edbe of alle andere , lukt het nu wel ?? 42°oost blijft moelijk met T55 en het weer werkt niet mee maar het blijft een leuke hobby Dreambox DB7020s Gemini 4.3 Moteck SG-2100A
cookie monster Geplaatst: 23 augustus 2008 Geplaatst: 23 augustus 2008 Origineel bericht van: Edbe overkaping aan het maken... en de schotel krijg dan ook weer een nieuwe positie.... Zie maar dat je niet wordt aangehouden , want die T55 camoufleren , zal een hele klus worden Origineel bericht van: SamSoN 42°oost blijft moelijk met T55 en het weer werkt niet mee maar het blijft een leuke hobby Hier valt het wel mee Maar inderdaad , het weer kan spelbreker zijn !! OOk , nu ja , de LNB voor 42°oost staat 6° van het einde van de rail , dus da'valt meerendeels dan nog dik mee !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen