Ga naar inhoud


t-m*bile:te hoge telefoonkosten


sattos

Aanbevolen berichten

hallo,

 

Ik heb een abbo bij t-m*bile,moet elke maand 15 euro betalen en ruim 120 belminuten.Maar nu moet ik 33 euro meer betalen hoewel ik nog 90 minuten over heb.Op de specificatie stond "t-zone"waar ik veel gebruik van heb gemaakt(ruim 15 euro)en overige is internet gebruik.Hoe kan ik dat in de toekomst vermijden,soms ga ik wel op internet via mijn gsm.Maar ik maak gebruik van mijn eigen netwerk.Hoe kan dan t-m*bile zeggen dat ik hiervoor moet betalen als ik mijn eigen netwerk gebruik??

 

oja ik meen dat navigatie toch niks kost in gebruik??

 

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het kan zijn dat je telefoon toch automatisch contact zoekt met het internet. Heb je toevallig instellingen opgevraagd of binnengekregen voor internet o.i.d.?

 

Zelfs al stel je niets in, verbinding maken kost geld. Wellicht kan je verbinding maken uitzetten (kijk naar GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA).

 

Op de site van t-mobile staat meer info over t-zones.

Wellicht toch iets perongelijk aangeklikt of gedownload?

Of in de vakantie iets verbruikt?

 

Suc6

VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook T-mobile (N95) met een flat rate internet.

 

So far so good totdat je naar het buitenland gaat en per ongeluk ook internet gaat gebruiken!!! Flat rate geldt niet voor het buitenland! dus voor 6Mb downloadgebruik betaalde ik +/- 60 euro!!! je bent dus gewaarschuwd!

 

 

Nu naar je probleem. Ook op de nokia zit w-lan en is in de meeste gevallen als gratis accesspoint te gebruiken. Het uit(aan)zetten van je T-mobile internet gaat als volgt op een N95 maar ja iets soortgelijks in jouw toestel denk ik.

 

hoofdmenu-> Instrumenten -> instellingen -> verbinding ->toegangspunten -> nu zie je je wlan punten en t-mobile mms en internet -> T-mobile selecteren en met de knop opties verwijderen.

 

Ik hoop dat het voor je lukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Internetten via wlan kost niks. Via je netwerk provider kost geld.

Je moet bij verbindingen instellen dat je via wlan verbinding met het internet wilt maken. Als veiligheid laat je de telefoon eerst vragen of hij verbinding mag maken. Je kunt ook een vast toegangspunt instellen.

Blij met mijn AZbox

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij had t-mobile ook kosten gerekend voor t-zones,terwijl ik NOOIT op t-zones zit.Ik internet wel,maar dan op andere site's,zoals oa buienradar.Heb direct gebeld,en ze hebben dit ook direct gecrediteerd...beetje vaag dus.Ik heb ook internet voor 9,95 dus heb ze vertelt dat de fout bij hun ligt...

 

dus mischien even bellen,en zeggen dat je nooit op t-zones komt

 

MvG stef

Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om een toegangspunt te maken moet je eerst eens aangeven wat voor foon je hebt. Ik werk met nokia N95 8gb. Onder profiel algemeen kun je alle verbindingen beheren. Mijn toegangspunt is mijn netwerk als hij deze niet vindt zal hij een scan uitvoeren indien er vrij netwerk voorhanden is dan kan ik ervoor kiezen om daarmee naar het internet te gaan of te voipen.

Blij met mijn AZbox

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...