Ron Geplaatst: 15 augustus 2008 Geplaatst: 15 augustus 2008 Ben je er zelf al eens geweest? Ik mocht vorig jaar mee met een winkel en heb best wel wat leuke dingen gezien, maar dat was slechts 1% van het totaal aantal stands daar. De IBC is een echte broadcast en kabel beurs, met een heel klein beetje satelliet. Bovendien zij die beurzen niet bedoeld voor consumenten dus het beste kun je daar maar gewoon weg blijven. Ron
Gast M&R Geplaatst: 15 augustus 2008 Geplaatst: 15 augustus 2008 Ik ga toch even kijken,klopt iets van 1300 stands,weinig satelliet,maar mijn interesse gaat verder. Waarschijnlijk kom ik geen sat4all leden tegen.
DaVito Geplaatst: 15 augustus 2008 Geplaatst: 15 augustus 2008 nou vergis je je toch een beetje denk ik, er zijn een aantal leden actief in het video en studio wereldje die zullen vast gaan. Ikzelf ben ook zeker twee dagen aanwezig. je bent dus niet alleen
druid Geplaatst: 16 augustus 2008 Geplaatst: 16 augustus 2008 ik ben de eerste dag aanwezig- xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen