Johan45 Geplaatst: 16 augustus 2008 Geplaatst: 16 augustus 2008 Ja, waar dat gaatje voor dient als je het schuifje open schuift is hierboven al uitgelegd. Je hebt in zoverre gelijk dat dit schuifje met of zonder gaatje niets met het probleem van Murdock te maken heeft. Maar ook dat was al bekend.! Vult u rustig aan !!!
Murdock Geplaatst: 16 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2008 Heb al eens geprobeerd om een stukje in de opname op te nemen. Dat stukje speelt ie netjes SP af, maar daarna gaat ie weer vrolijk naar LP. Ik kan die audio-dub truuk nog eens proberen. Mijn oude Sony camera moet dat kunnen. Trouwens die camera is behoorlijk gaar aan het worden, wanneer je het camera gedeelte gebruikt zie je alleen een paar vaag gekleurde balken in beeld. Welke elcootjes zijn dit? Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Digipaps Geplaatst: 17 augustus 2008 Geplaatst: 17 augustus 2008 @Murdock: Is dit niet meer iets voor de "rokende soldeerbout?" meer kans op gerichte antwoorden denk ik.. digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen