Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

ik heb mijn philips uitgelezen en in de flash staat dsx 6071/19a dus daar de flash bij zeugers opgehaald. Alles goed... Maar nu .. kan er geen eeprom voor vinden. ik zag wel de v8fullnoepg staan maar in die zip staan enkele files...

de 7071-03 file

de 7071-23 file

en nog wat..

maar waarom staat er geen 7071-19a file of kan ik gewoon zomaar een kiezen bij het uitlezen gaf ie toch aan 7071/19a beginning version. heb ik het nou verkeerd?

Geplaatst:

Sjappie je gooit 2 dingen door elkaar! Je decoder is bijvoorbeeld een dsx7071 en nadat je hem uitgelezen hebt is je SOFTWAREversie misschien 6071/19A. Maar kijk eens onder je decoder, op de sticker die daar zit staat ergens:dsx7071/... en die 3 puntjes daar gaat het om. Daar zal dan staan of 03. of 23A of 23E (die A of E is voor jouw eeprom dan weer niet zo belangrijk, het gaat dus om de 2 cijfers na de slash (schuine streep)

Groeten, John.

Geplaatst:

4tover alvast bedankt maar snap nog 1 ding niet.

op de sticker staat dsx5816/23a

als ik hem uitlees de flash staat er DSX6071/19A

moet ik nu de v85816-23noepg hebben ?

Geplaatst:

gaat allemaal perfect zoals je beschrijft alleen nu nog erin zetten met lookerlash of oslink

maar let op zo gouw je gaat kijken op spaanse zenders gaat het niet goed lijst wordt eruit vermoedelijk door seca 2 ?????

Geplaatst:

kan ik dan niet beter gewoon de originele eeprom houden en alleen de flash v8 gebruiken?

Geplaatst:

Sjappie als je alleen v8 zou gebruiken met originele eeprom dan blijf je (vooral bij Palco) last houden van attacks! Je moet dus eigenlijk wel een fullnoepgeeprom voor jouw 5816/23A gebruiken inderdaad.

Maar beter is inderdaad misschien weekje of iets langer wachten totdat de v9 voor de 6071software uitkomt! Hier zit dan denk ik gelijk ook weer een correcte eeprom bij (die anders is dan de fullnoepgeeprom die je voor de v8 nodig hebt) De v9 werkt blijkbaar anders/beter t.o.v. de attacks met de goede eeprom erbij zodat je NOG meer plezier hebt van je philips met GEEN last van attacks.

Lees alvast bij zeguers over de v9 (die er nu alleen nog maar is voor flipsen met 6072 software maar binnen niet al te lange tijd ook voor de 6071 software flipsen (dus ook die van jouw) beschikbaar zal zijn.

Groeten, John.

Geplaatst:

ik denk dat je beter even kan wachten op v9, die is vandaag uitgebracht. ( lees berichten )

de echte deskundige zijn het aan het uittesten,

blijven volgen, of je blijft even oefenen.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.