Ga naar inhoud


Complimenten voor Knevel en van den Brink


Neptunus

Aanbevolen berichten

Zojuist Knevel en van den Brink gezien met als gasten Jet Bussemaker (staatsecteraris van Sport over Peking maar vooral met een boeiend verhaal over Nederlands Indië), Huub Stevens (over de biografie) en het aangrijpende verhaal van de ouders van een meisje, slachtoffer van loverboy praktijken, zij zit voor negen jaar vast in Spanje.

 

Ik ben geen EO fan maar ik wil hier toch echt de complimenten geven aan Knevel en van den Brink die de gevoelige materie op een integere wijze brachten, en niets te merken van het bekende EO sausje. Het waren sowieso goede uitzendingen deze week, bijvoorbeeld het verhaal van roeier die in zijn eentje de zee overvoer, zeer boeiend.

 

Hebben jullie het ook gezien? Ik moet nog maar zien of de Vara boys dit gaan overtreffen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: Neptunus
Ik moet nog maar zien of de Vara boys dit gaan overtreffen.

@Neptunes, dat inderdaad niet te hopen, ik zag daar(bij de Vara) laatst een soort quiz á la Jack Spijkerman. Wat een vermaak bij die Vara om de zgn "kandidaten" te laten raden hoe een stel chinezen geëxecuteerd werden. En dat werd nog eens geïllustreerd met verschrikkelijke beelden. Daar heb ik geen goed woord voor over. Na deze scene ben ik weggezap, ik kon dat niet verder aanzien mad


Ah kijk, dat noemen we dus satire. Ik kan me haast niet voorstellen dat je dat niet doorhad. Ik vond het juist wel goed, maatschappelijk relevant cabaret is de laatste decennia behoorlijk schaars...

VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: Neptunus
Ik moet nog maar zien of de Vara boys dit gaan overtreffen.

@Neptunes, dat inderdaad niet te hopen, ik zag daar(bij de Vara) laatst een soort quiz á la Jack Spijkerman. Wat een vermaak bij die Vara om de zgn "kandidaten" te laten raden hoe een stel chinezen geëxecuteerd werden. En dat werd nog eens geïllustreerd met verschrikkelijke beelden. Daar heb ik geen goed woord voor over. Na deze scene ben ik weggezap, ik kon dat niet verder aanzien mad


Hey Sjaak(k)

Ik wist niet dat Knevel en van de Brink een Quizprogramma was :D

en wederom de hartelijke groeten van poetsdoekje

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb me afgelopen dinsdag enorm geërgerd aan de "sidekick", een dom blondje dat domme en overbodige vragen stelde op het moment dat de gast juist een interessant verhaal vertelde. verder is het niet verkeerd, ze laten in ieder geval niet, zoals P&W, duidelijk hun (politieke) voorkeur doorklinken.

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Citaat:
.......ik zag daar(bij de Vara) laatst een soort quiz á la Jack Spijkerman.

@Poetsdoekje, als je bovenstaande goed leest heb ik het over de Vara, en Knevel en vd Brink zitten (nog)niet bij de Vara dacht ik :D


Zucht...

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
@Poetsdoekje, als je bovenstaande goed leest heb ik het over de Vara, en Knevel en vd Brink zitten (nog)niet bij de Vara dacht ik :D


Wat is dan de overeenkomst tussen( een quiz ) en( Knevel en Van den Brink ) ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: fatfreddy
Origineel bericht van: Sjaak(k)
@Poetsdoekje, als je bovenstaande goed leest heb ik het over de Vara, en Knevel en vd Brink zitten (nog)niet bij de Vara dacht ik :D


Wat is dan de overeenkomst tussen( een quiz ) en( Knevel en Van den Brink ) ?


Het ging er niet om een quiz te vergelijken met een praatprogramma, het ging erom aan te geven op welke wijze twee verschillende omroepen bepaalde materie totaal verschillend behandelen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik paste me even aan aan de kortzichtigheid van een enkeling hier door op slechts 1 willekeurig bericht in deze thread dat ik gelezen heb te reageren. whistle

 

Niet dat ik niet achter mijn vorige tekst sta btw.

 

En de EO sla ik altijd met plezier over.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb veel waardering voor de Vara, zij maken veel eigen programma's en verdienen alleen al daarvoor een compliment.

 

Ik wilde alleen aangeven dat Knevel en Van den Brink in mijn ogen vaak onterecht neergesabeld worden. Meestal wordt hun achtergrond daarbij aangehaald maar het blijkt in de praktijk nauwelijks een rol te spelen. Dat was vroeger maar dat is veranderd, er wordt nu op een integere manier met de materie omgegaan waarbij ook het tegengeluid wel degelijk de ruimte krijgt.

 

Hebben jullie die uitzending die ik heb aangevoerd als voorbeeld eigenlijk wel gezien?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...