Pa senior Geplaatst: 16 augustus 2008 Geplaatst: 16 augustus 2008 Astra2connect, dus internet via satelliet. Ik ben er wel nieuwsgierig naar. Is er iemand die daar ervaring mee heeft?
Gast sattaz Geplaatst: 16 augustus 2008 Geplaatst: 16 augustus 2008 Origineel bericht van: Pa senior Astra2connect, dus internet via satelliet. Ik ben er wel nieuwsgierig naar. Is er iemand die daar ervaring mee heeft? @Pa senior, In Astra2connect Internet via sat is diezelfde vraag al eerder gesteld (en beantwoord) Met vriendelijke groeten sattaz
Pa senior Geplaatst: 16 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2008 Tja, ik kon er in dit forum niets over vinden. Maar er is blijkbaar nog niemand die er ervaring mee heeft.
Gast sattaz Geplaatst: 16 augustus 2008 Geplaatst: 16 augustus 2008 Origineel bericht van: Pa senior Tja, ik kon er in dit forum niets over vinden. Maar er is blijkbaar nog niemand die er ervaring mee heeft. @Pa senior, In het door mij eerder vermelde topic staat volgens mij toch echt een ervaringsbericht van Geuze Met vriendelijke groeten sattaz
Pa senior Geplaatst: 16 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2008 Ja dat zou dus moeten werken. Ik vraag me af of je dan ook tegelijkertijd tv kan ontvangen. Waarschijnlijk moet je dan een 2e LNB er bij zetten. Even terzijde: ik had gezocht op Astra2connect maar niets gevonden, nu vindt ik alleen dit topic.
satzoeker Geplaatst: 5 oktober 2008 Geplaatst: 5 oktober 2008 het enige wat ik je kan vertellen over internet via sateliet,zijn de bevindingen van 2 kennissen van mij in zuid spanje beide hebben up en download via sat voor 45 euro idm ping tijden zijn natuurlijk lang heb zelf bij hun voipbuster geinstalleerd, wat net aan gaat (test zegt matig) verbinding is verder stabiel met de 80 cm schotel die bij de installatie hoort ze gebruiken allicht de astra niet maar ik neem aan dat de performance te vergelijken is satzoeker` No,No y No
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen