Gast kees jan Geplaatst: 17 augustus 2008 Geplaatst: 17 augustus 2008 Aan je reactie te merken niet . maar vriendelijk bedankt voor het antwoord.
Gast jasperious Geplaatst: 17 augustus 2008 Geplaatst: 17 augustus 2008 hier weer beeld en opeens ook film1 2 3 en sport1. alles staat open, firewall up tot eind van de maand.
jeanj Geplaatst: 17 augustus 2008 Geplaatst: 17 augustus 2008 check, ned 1,2,3 weer zichtbaar en met teletekst.... en film 1.2 en 1.1 doen het ook (ik heb allen set top)
tajvdz Geplaatst: 17 augustus 2008 Geplaatst: 17 augustus 2008 ze hebben de hele transponder op FTA gezet.. zal wel een proleem met de codering zijn dan
minplus Geplaatst: 17 augustus 2008 Geplaatst: 17 augustus 2008 Heb tijdens de afwezigheid van Ned1,2,3 even de transponder gecontroleerd, maar die gaf normaal signaal. Zat dus iets fout bij canaldigitaal, lijkt me. Heb even buitenlands gekeken, moet ik vaker doen bij de O.S. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Alfons Verbiest Geplaatst: 17 augustus 2008 Geplaatst: 17 augustus 2008 Ik heb er helemaal niet van mee gekregen. De hele middag heb ik de OS aangehad via Ned 1 HD. Schijnbaar waren de problemen op de Astra 1 en niet op de Astra 3.
Gast MP4 Geplaatst: 18 augustus 2008 Geplaatst: 18 augustus 2008 Origineel bericht van: lock De publieke zenders zijn de zwaksten en vallen dan ook als eerste uit indien er iets tussen schotel en ontvanger mis is. Onjuist. Die zitten er heel vet bij, tezamen met SBS.
Alventali Geplaatst: 18 augustus 2008 Geplaatst: 18 augustus 2008 Ook hier op ned 1 2 en 3 geen beeld gehad ( dit gold trouwens alleen voor de seca ontvangers ) Vanmorgen op de philips weer op ned 1 geen beeld op de humax met irdeto card geen probleem. Toen eens gekeken op de philips en deze bleek naar het irdeto signaal te kijken i.p.v. naar het seca signaal.. Na handmatig via de A knop op de AB de ontvanger gedwongen naar seca te kijken had ik weer beeld. Even kijken of het zo blijft en anders het provider ID voor irdeto er maar uit donderen dan zou het probleem niet meer mogen voorkomen lijkt mij zo. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen