rolandroland Geplaatst: 17 augustus 2008 Geplaatst: 17 augustus 2008 Wanneer je een opname hebt gedaan wordt ook het teletekst signaal mee opgenomen. Zo kunnen doven- en slecht horenden bijvoorbeeld teletekst ondertiteling (mits in de uitzending) 888 of 222 mee opnemen. In de handleiding vind ik niets terug over de mogelijkheid van deze optie! Er waren vroeger wel videorecorders die teletekst konden opnemen maar die waren een zeldzaamheid!
wammeswaggel Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Beetje late reactie: bedankt voor de tip. Het werkt! Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
W3ird_N3rd Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Op zich niet zo gek, de PVR neemt gewoon de complete transportstream op inclusief videoPID, audiopids (allemaal) en dus ook teletext en waarschijnlijk ook DVB-ondertitels indien beschikbaar. Ik denk dat het gewoon standaard is, en dan zal het op een gegeven moment niet meer als aparte feature beschreven worden. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
rolandroland Geplaatst: 10 januari 2009 Auteur Geplaatst: 10 januari 2009 Die videorecorders waren erg duur meende ik. Het is wel eens in 't nieuws gekomen voor deze doelgroep. Goed nieuws dus dat deze optie er op zit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen